«شوکران» و «گاوخونی» جز اولین فیلم های سینمایی است که آرش مجیدی در آن بازی کرده، اما بیشترین فعالیت این بازیگر ۵۰ ساله در تلویزیون است. آرش مجیدی به تازگی در سریال «تانک خورها» بازی می کند که پخش خود را از شبکه سه سیما آغاز کرده است.

همشهری آنلاین: «تانک خورها» با نام قدیمی «جان برادر» به کارگردانی پرویز شیخ طادی است. فیلمی که رگه های طنز در آن دیده می شود. مجیدی در این سریال نقش هاشم را بازی می کند. بازیگری که قبل از این مجموعه در ۱۷ سریال تلویزیونی دیگر بازی کرده است.

سال ۱۳۹۹ در سریال «سرباز» هادی مقدم دوست بازی کرد و این سریال هم از شبکه سه روی آنتن رفت. مجیدی در این سریال ۵۰ قسمتی در نقش یحیی ریاحی نقش اول را بازی کرده، مجیدی در این سریال با الیکا عبدالرزاقی همبازی بود.

آرش مجیدی با کارگردانان تلویزیونی و سینمایی زیادی همکاری داشته. او در سریال «سرزمین مادری» کمال تبریزی هم حضور دارد. مجیدی در این سریال نقش رهی اردکانی را بازی کرده است و جایگزین شهاب حسینی شد.

یحیی عطارزاده نقشی است که این بازیگر در سریال «شیدایی» محمدمهدی عسگرپور بازی کرده و این سریال سال ۹۰ از شبکه سه پخش شد. سریال درامی که مجیدی در آن حضور داشت.

آرش مجیدی یکی از پرکارترین بازیگران سریال در دهه ۸۰ بود او در بیش از هفت سریال حضور داشت. «ارمغان تاریکی» یکی از سریال های پربیننده آن سال ها بود. مجیدی در این سریال که جلیل سامان کارگردانی می کرد، یکی از بازیگران اصلی سریال بود. سریالی که داستانش به دهه ۶۰ باز می گشت و آرش مجیدی در نقش مجید حضور داشت. بعدها تله فیلم این سریال هم پخش شد. لیلا زارع و امیر آقایی از دیگر بازیگران این مجموعه بودند.

آرش مجیدی در دو سریال «رستگاران» و «زیر هشت» با سیروس مقدم همکاری داشت. او در این سریال در نقش یک پلیس و همچنین عادل نایب حاضر شد. سریال هایی که در زمان پخش خود توانست پرمخاطب باشد.

همه نقش هایی که آرش مجیدی بازی کرده، نقش های جدی هستند اما او در اوایل کارش در تلویزیون در سریال طنز «من یک مستاجرم» پریسا بخت آور هم بازی کرده است.

آرش مجیدی در سینما هم یک بار با بازی در «سربه مهر» با هادی مقدم دوست همکاری داشته و در سه فیلم بهروز افخمی بازی کرده است. آخرین کار سینمایی این بازیگر، بازی در خانه ای در خیابان چهل و یکم» بود که سال ۹۴ اکران شد.

منبع: همشهری آنلاین