یک گروه از کماندوهای ارتش رژیم صهیونیستی در کمین نیروهای حزب‌الله لبنان گرفتار شدند و در پی آن، شماری از این افراد به هلاکت رسیده و شمار دیگری هم زخمی شدند.

به گزارش همشهری آنلاین، منابع لبنانی خبر دادند که یک گروه از کماندوهای ارتش رژیم صهیونیستی بعدازظهر امروز سه‌شنبه قصد داشتند به سمت اراضی لبنانی نفود کنند و خود را به پشت مقرهای یونیفل برسانند.

به گفته این منابع، پس از رصد و شناسایی این افراد، نیروهای حزب‌الله، آنان را هدف حملات موشکی گسترده قرار دادند و شماری از رزمندگان این جنبش، مستقیماً با آنان درگیر شدند.

منابع لبنانی می‌گویند که در جریان این درگیری، شماری از نظامیان اسرائیلی کشته و زخمی شدند و افراد باقیمانده هم مجبور به عقب‌نشینی به سمت اراضی اشغالی شدند.

جنبش حزب‌الله نیز با انتشار بیانیه رسمی خبر داد که این رخداد در ساعت ۲ بامداد امروز رخ داده است؛ به‌نحوی‌که نظامیان صهیونیست در تلاش بودند خود را به منطقه مرزی «اللبونه» برسانند.


نیروهای حزب‌الله پس از اینکه متوجه حضور نظامیان صهیونیست می‌شوند، آنان را هدف حملات موشکی و توپ‌خانه‌ای قرار می‌دهند که منجر به تلفات زیادی در میان آنها شده است.

منابع اسرائیلی هم اذعان کردند که در جریان این نفوذ ناکام، تلفات سنگینی متحمل شده‌اند. این ویدئو نیز از انتقال نظامیان زخمی صهیونیست منتشر شده است.

نیروهای مقاومت لبنان پیش‌ازاین نیز در ظهر امروز شهرهای حیفا و کریوت را هدف حملات موشکی گسترده خود قرار داده است.

ارتش رژیم صهیونیستی که معمولاً تلفات خود را سانسور می‌کند، امروز سه‌شنبه مدعی شد که در جریان درگیری با نیروهای مقاومت غزه و لبنان، ۴۸ نظامی اسرائیلی در ۲۴ ساعت گذشته زخمی شده‌اند.

منبع: فارس