سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: ریحان‌شهر یک اتفاق نو است  که تمام اصالت‌های فرهنگی ما را دارد و ویژگی جذاب آن، مختص بانوان بودنش است.

همشهری آنلاین- علیرضا نادعلی، سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در گردهمایی آغاز رسمی فعالیت چهارمین دوره رویداد ریحان‌شهر اظهار کرد: رویداد ریحان‌شهر در یک استمرار سه‌ساله به نقطه‌ای رسیده است که امروز ارتباط بین دو بخش شهروندان و مسوولان برقرار و به یک رویداد انسانی تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه شهر را باید انسانی اداره کنیم، افزود: زمانی که افراد در کنار یکدیگر در یک محله، منطقه، حوزه جغرافیایی و... برای حل مسئله در کنار هم جمع می‌شوند، خدا نگاهشان می‌کند.

نادعلی بیان کرد: مدیریت شهری نباید خود را به جای مردم ببیند و به رسمیت بشناسد. دست‌اندرکاران مدیریت شهری همیشه در حال رفت‌وآمد هستند؛ امروز هستند و فردا نیستند، در صورتی که گروه‌های مردمی همیشه هستند و کار آنها استمرار دارد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران افزود: جریانات مداومی که دارد کار را در شهر انجام می‌دهد، همین بخش‌های مردمی، گروه‌های مردمی، حلقه‌های میانی و موارد دیگری که به آن اطلاق می‌شود، هستند. بخش حاکمیتی نباید به گونه‌ای برخورد کند که مردم وابستگی کامل به بخش‌های حاکمیتی پیدا کنند. باید تلاش کنیم موانع را شناسایی کنیم و آن‌ها را برطرف کنیم.

وی در پایان گفت: بسیار خوشحالم این رویداد به همان نحوی که درست است، پیش رفته است. ریحان‌شهر یک اتفاق نو و از جنس هوشمندانه و نوآورانه است که تمام اصالت‌های فرهنگی ما را دارد و ویژگی جذاب آن، مختص بانوان بودنش است.

منبع: همشهری آنلاین