تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۱

همه چیز از عشق و علاقه عجیب پسری جوان به زباله شروع شد. این پسر جوان  به خاطر عشق عجیبش، اقدام به جمع آوری آشغال در خانه اش می کرد و این شروع ماجرایی بود که با جنایت گره خورد.

همشهری آنلاین - همشهری : عصر چهارشنبه گذشته مردی با پلیس تماس گرفت و گفت، پسر ۳۵ ساله اش مشکلات روحی و روانی زیادی دارد و چند وقتی است که ضایعات و زباله جمع آوری می کند و به خانه می آورد. این پدر ادامه داد: تمام خانه را بوی بد گرفته چون پسربیمارم، علاقه شدیدی به ضایعات و زباله دارد. او تمام اتاقش را پر از آشغال کرده و این موضوع باعث اختلاف میان ما شده است.

این مرد برای حل این مشکل از پلیس کمک خواست که وقتی ماموران راهی خانه وی در غرب تهران شدند، دریافتند که حادثه دردناکی رقم خورده است؛ پدر به دست پسر زباله جمع کن به قتل رسیده بود. در این شرایط گزارش این جنایت به قاضی محسن اختیاری بازپرس جنایی تهران اعلام شد و گروهی از کارآگاهان جنایی تحقیقات خود را آغاز کردند. مقتول مردی ۷۵ ساله بود که با ضربات چاقو در خانه اش به قتل رسیده بود. پسر جوان که در صحنه جرم حضور داشت، دستگیر شد.این در حالی بود که تیم جنایی در بررسی از خانه، انبوهی از آشغال و زباله در اتاق پسر جوان کشف کردند. او از بیماری روحی و روانی رنج می برد و تحت درمان قرار داشت. پسر جوان در بازجویی ها گفت: سالها قبل مادرم فوت شد و از آن پس ، دچار افسردگی شدید شدم. این اواخر حس کردم که علاقه عجیبی به زباله و آشغال پیدا کرده ام. به همین دلیل اقدام به جمع آوری زباله در اتاقم می کردم اما پدرم مخالف این کار من بود و مدام بر سر این موضوع با هم درگیری وبحث داشتیم. وی ادامه داد: روز حادثه او دیگر از دست من خسته شده بود و به پلیس زنگ زد. تصور اینکه ماموران دستگیرم کنند، زباله هایم را دور بریزند و مرا به زندان ببرند، به شدت اذیتم کرد. در ضمن آن روز قرص هایم را نخورده بودم چون به خاطر مشکلات روحی ، قرص مصرف می کنم. به همین دلیل نتوانستم خشمم را کنترل کنم و بعد از اینکه شنیدم پدرم به پلیس زنگ زده، چاقویی برداشتم و ناخواسته جانش را گرفتم.

این پسر جوان به دستور بازپرس جنایی به پزشکی قانونی معرفی شده تا سلامت روانی وی مورد بررسی قرار بگیرد.