تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۹

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه نصب ۶۰ پله برقی برای پل‌های عابر پیاده در دستور کار قرار داشت، گفت: قرارشده تا پایان پاییز ۶۰ پله برقی جدید نیز در شهر نصب شود.

همشهری آنلاین، سیدمحمد آقامیری درباره نصب رمپ‌ برای پل‌های عابر پیاده اظهار کرد: نصب رمپ‌ها آغاز شده و اولین رمپ در مشیریه جنوبی در دسترس قرار گرفته و رضایت شهروندان را نیز به دنبال داشته است.

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه رایزنی با چند شرکت برای ساخت رمپ‌ها صورت گرفته است، یادآور شد: تلاش بر این بوده که هزینه ساخت رمپ‌ها متعادل باشد. یک رمپ نصب شده و تعدادی دیگر نیز آماده نصب شده و بر اساس اولویت بارگذاری خواهد شد.

او با بیان اینکه نصب ۶۰ پله برقی برای پل‌های عابر پیاده نیز در دستور کار قرار داشت، تصریح کرد: قرار بر این شده که تا پایان پاییز ۶۰ پله برقی جدید نیز در سطح شهر نصب شود.

آقامیری با بیان اینکه پنج تیم نظارتی و تشکیلاتی برای بررسی وضعیت فعالیت پله‌های برقی شکل گرفته است، گفت: این تیم‌ها به صورت گردشی به وضعیت پله‌ها نظارت می‌کنند تا در صورت بروز مشکلات، برای رفع سریع آن اقدام شود.

منبع: خبرگزاری شهر