هومن سیدی بعد از سریال «قورباغه» در شبکه نمایش خانگی دومین سریالش با عنوان «وحشی» را می سازد، علاوه بر خودش، پژمان جمشیدی، نوید پورفرج، جواد عزتی و نگار جواهریان در آن بازی می کنند.

همشهری آنلاین: حضور هومن سیدی در شبکه نمایش خانگی پیش تر به عنوان بازیگر بود، اولین سریالی که سیدی در آن بازی کرد، «عاشقانه» منوچهر هادی بود و بعدتر در دو سریال این شبکه نیز بازی کرد و در نهایت برای یکی از پلتفرم ها «قورباغه» را با سبک و سیاق خودش کارگردانی کرد. خودش هم در سریال بازی کرد. آخرین بازی هومن سیدی در این شبکه حضور در سریال «افعی تهران» بود. هومن سیدی در سینما بعد از فیلم سینمایی «طلا»، فیلم «جنگ جهانی سوم» را کارگردانی کرد. «مغزهای کوچک زنگ زده» از دیگر فیلم های سیدی است.
این کارگردان ۴۳ ساله این روزها مشغول فیلمبرداری سریال «وحشی» برای شبکه نمایش خانگی است که بازیگران اصلی آن جواد عزتی و نگارجواهریان هستند. البته نام نوید پورفرج و پژمان جمشیدی هم از دیگر بازیگران سریال شنیده می شود و البته قرار است هومن سیدی هم بازی کند.
تهیه‌کنندگی سریال را محمدرضا صابری بر عهده دارد و سرمایه گذارش یکی از پلتفرم هاست که شنیده شده که فیلمبرداری و تولید سریال تا پایان تمام می شود.
با توجه به تجربه‌های موفق هومن سیدی در نویسندگی و کارگردانی انتظار می رود که وحشی باداستانی پیچیده و هیجان‌انگیز و ایجاد فضایی پرتعلیق بتواند رضایت مخاطبان را به دست آورد.
سریال «وحشی» اواخر مرداد و اوائل شهریور ماه کلید خورده و پیش بینی می شود که پایان سال پخش شود.
این سریال دومین کار هومن سیدی در مقام کارگردان در شبکه نمایش خانگی است. جواد عزتی بعد از حضور در سریال «زخم کاری» که ۳ فصل آن به نمایش درآمده در این سریال بازی می کند. عزتی «تمساح خونی» را کارگردانی و این فیلم با نمایش در جشنواره فیلم فجر سال گذشته اکران شده است.


منبع: همشهری آنلاین