سفر آقای قالیباف به بیروتی که تحت حملات صهیونیست‌هاست، حاوی پیام‌های مهمی بود از جمله آنکه ایران، در سطح بالاترین مقامات خود به شکل میدانی همراه با مقاومت و مردم مظلوم این محور نظیر عراق، سوریه، لبنان، یمن و غزه است و نفس حضور این چنینی در شرایط حساس کنونی، این مسأله را به اثبات رساند.

به گزارش همشهری آنلاین، محمد اسماعیل کوثری، عضو کمیسیون امنیت و سیاست خارجه مجلس شورای اسلامی: رژیم صهیونیستی و سران آن از جمله بنیامین نتانیاهو گمان می‌کردند تهدیدات‌شان علیه ایران باعث می‌شود کشورمان به راحتی با چند جمله و چند بمباران عقب بنشیند؛ غافل از اینکه ایران در طول این سال‌ها به خوبی در برابر دشمنان خود آب دیده شده است. جنگ هشت‌ساله در برابر رژیم بعث عراق، جنگ با داعش و تروریست‌های وهابی و تقابل با شیاطین عالم مثل آمریکا و اسرائیل به خوبی مردم ایران را در برابر دشمن مجرّب کرده و این چیزی است که به صرف شلیک و ترور از آن عقب‌نشینی نخواهد شد.

حضور آقای قالیباف به عنوان رئیس مجلس ایران در بیروت و بازدید از منطقه حساس و امنیتی مرکز پایتخت لبنان که در معرض بمباران صهیونیست‌هاست، نمونه بارزی از آنچه که گفته شد است. البته که ایشان امتحان شجاعت و همراهی خود با مقاومت و انقلاب اسلامی را در زمان جنگ هشت ساله و پس از آن پس داده‌اند، ولی بار دیگر مشخص شد که صرف چند تهدید و ترور چیزی نیست که ایرانی‌ها را بخواهد از میدان نبرد این چنینی عقب براند و به حاشیه ببرد. اتفاقا سفرهای این چنینی به خوبی نشان خواهد که جمهوری اسلامی، مقامات آن و مردم ایران با صلابت بیشتر همراه مقاومت هستند و نسبت به دفعات گذشته به شکل پایدارتر از مقاومت پشتیبانی خواهند کرد.

سفر آقای قالیباف حاوی پیام‌های مهمی بود از جمله آنکه ایران، در سطح بالاترین مقامات خود به شکل میدانی همراه با مقاومت و مردم مظلوم این محور نظیر عراق، سوریه، لبنان، یمن و غزه است و نفس حضور این چنینی در شرایط حساس کنونی، این مسأله را به اثبات رساند.

رسانه‌های عبری و برخی رسانه‌های عربی در طول ماه‌های گذشته و با ترور و شهادت برخی از برجسته‌ترین فرماندهان مقاومت شایعه‌ای را پخش کردند مبنی بر اینکه ایران، اعراب را وارد جنگ با اسرائیل کرد و خودش کنار کشید! اما سفرهایی آقای عراقچی و قالیباف به لبنان که شرایط حساس و امنیتی بر آن حاکم است، و همچنین سفر آقای پزشکیان به قطر پس از عملیات وعده صادق2، برای محور مقاومت ثابت کرد که مردان سیاست ایران، مردان میدان و عمل هستند و صرفاً با حرف و شعار، موضوع مقاومت را پیگیری نمی‌کنند.

امروز آقای قالیباف در کسوت ریاست مجلس شورای اسلامی در واقع به نمایندگی از همه مردم ایران و رهبری معظم انقلاب این پیام را به لبنان و مردمش رساند که ایران هیچ گاه از پشتیبانی مقاومت دست نمی‌کشد.