خودروی اکستریم از برند چری را می توان لوکس ترین خودروی مونتاژ شده در ایران دانست. این خودروی چینی با آپشن های کامل و مدرنی که دارد با بهترین خودروهای روز دنیا مقایسه می شود.

خودروی اکستریم از برند چری را می توان لوکس ترین خودروی مونتاژ شده در ایران دانست. این خودروی چینی با آپشن های کامل و مدرنی که دارد با بهترین خودروهای روز دنیا مقایسه می شود. با توجه به استقبال هموطنان عزیز از این خودرو در بازار ایران، نمایندگی حیدری کد 246 تصمیم بر آن گرفت که یک شعبه ویژه برای خودروهای اکستریم افتتاح کند. نمایندگی حیدری 246 که از اولین عرضه کنندگان خودرو اکستریم vx در ایران است، در تاریخ 24 مهر ماه افتتاحیه رسمی شعبه اکستریم کد 246 را خواهد داشت.

در همین راستا مراسمی با حضور مدیران شرکت مدیران خودرو و چری، جمعی از اصحاب رسانه، بلاگرهای حوزه خودرو و برخی از بازیگران در محل دائمی آن واقع در خیابان آزادی برگزار خواهد شد. این مراسم با مجری گری علی ضیاء و اجرای زنده سالار عقیلی بین ساعات 17 الی 19 روز سه شنبه برگزار می‌شود.

از خودروهای اکستریم در حال حاضر خودروی اکستریم VX قابل ثبت نام و خودروی اکستریم TXL دارای شرایط پیش ثبت نام است. نمایندگی حیدری 246 همواره تلاش خود را بر آن معطوف کرده است، که سفارش مشتریان خود را در نزدیک ترین زمان ممکن تحویل دهد.

برای مشاهده لایو مراسم افتتاحیه رسمی نمایندگی اکستریم در ساعت 17 الی 19 روز سه شنبه به لینک زیر مراجعه کنید. همچنین می توانید با فالو کردن صفحه آپارات ما، پیگیر بررسی های فنی خودروی اکستریم و آخرین اخبار آن در ایران باشید.

https://www.aparat.com/Autoheydari246