بند قرارداد یورگن کلوپ حساسیت‌هایی را برانگیخته و چهره محبوب خودش را برای جانشینی یولیان ناگلزمان در تیم ملی آلمان آماده می‌کند.

به گزارش همشهری‌آنلاین، یورگن کلوپ که گفته بود هرگز در لیگ برتر مربیگری نخواهد کرد تا رودرروی لیورپول قرار نگیرد و قصد دارد یک سال استراحت کند، خیلی زود حوصله‌اش سر رفت و یک شغل فوتبالی انتخاب کرد. البته او فعلا مربیگری نمی‌کند و قرار است به‌عنوان رئیس بخش فوتبال در مجموعه ردبول مشغول به‌کار شود. ردبول که باشگاه‌هایی مانند لایپزیش، سالزبورگ و چند باشگاه دیگر را تحت مالکیت خود دارد، به آقای معمولی به‌اندازه یک سرمربی بزرگ حقوق می‌دهد؛ سالی حدود ۱۰ تا ۱۲میلیون یورو.

کلوپ که خودش را برای جانشینی یولیان ناگلزمان در تیم ملی آلمان آماده می‌کند، در قراردادش با ردبول بندی گنجانده که به موجب آن اگر از فدراسیون فوتبال برای مانشافت پیشنهاد داشت، بتواند قراردادش را فسخ کند. ناگلزمان پیش از دیدار با بوسنی که با پیروزی ۲بر یک آلمان به پایان رسید، درباره این شایعه و بند فسخ قرارداد به‌تندی صحبت کرد و گفت: «به اولیور مینتزلاف (رئیس ردبول) برای عقد قرارداد با کلوپ تبریک می‌گویم. این یک معامله دوسر برد است، اما بند فسخ کلوپ برای آلمان را درک نمی‌کنم. من با مینتزلاف کار کرده‌ام و او را به‌خوبی می‌شناسم. تصور نمی‌کنم چنین بندی در قرارداد کلوپ وجود داشته باشد. باید از او در این‌باره بپرسم و بعداً به شما جواب بدهم.»

زین‌الدین زیدان هرگز علاقه شدیدش به شغل سرمربیگری تیم ملی فرانسه را پنهان نکرده و به همین دلیل مورد خشم دیدیه دشان و رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه قرار گرفته و مثل اینکه حالا نوبت دشمنی بین ناگلزمان و یورگن کلوپ است.

منبع: روزنامه همشهری