فرمانده انتظامی شهرستان ری از انهدام چند باند سارقان سابقه‌دار و مالخران اموال مسروقه شهرستان ری در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، طرح ۲۴ ساعته برخورد با سارقین و مال‌خران در سطح شهرستان ری اجرایی و مقادیر قابل توجهی از اموال مسروقه در مخفیگاه متهمان کشف و ضبط شد.

سرهنگ محمد قاسم طرهانی عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری طرح جمع آوری سارقان و مال‌خران، اظهار کرد: در اجرای تدابیر سردار فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در خصوص مقابله با سارقان و مالخران اموال مسروقه در ۲۴ ساعت گذشته همکاران ما در پلیس آگاهی شهرستان موفق به شناسایی چند باند سارقین سابقه‌دار و مال‌خران اموال مسروقه شدند.

وی افزود: با هماهنگی قضایی در یک اقدام ضربتی تعداد قابل توجهی از سارقین و مال‌خران سابقه‌دار دستگیر شدند و مقادیر زیادی اموال مسروقه در محل اختفای سارقین و مجرمین کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری در ادامه گفت: از شهروندان شهرستان ری که با انعکاس به موقع اخبار در خصوص سارقین و مجرمین همکاری خوبی با پلیس دارند، تقدیر و تشکر می‌کنم.

در حاشیه نمایشگاه اموال مسروقه و کشفیات متهمان، مال‌باختگان نیز حضور داشتند و اموال سرقت شده خود را شناسایی و از پلیس آگاهی تحویل گرفتند.