مرد جوانی که در درگیری بعد از تصادف خودرویش با یک خودرو دیگر راننده مقابل را با ضربه چاقو کشته بود، گفت مقتول قصد جانش را داشته است.

به گزارش همشهری آنلاین، اواخر خرداد امسال گزارش یک درگیری مرگبار در یکی از خیابان‌های ورامین به مرکز فوریت‌های پلیسی اعلام شد. پس از حضور مأموران در محل مشخص شد که درگیری میان دو راننده پراید رخ داده که باهم تصادف کرده بودند، اما پس از تصادف هر دو راننده با چاقو و قمه به جان هم افتاده‌اند.

در ادامه هر دو نفر که مجروح شده بودند به بیمارستان انتقال داده شدند اما ساعتی بعد یکی از آنها که از ناحیه گردن با ضربه چاقو مجروح شده بود، جان باخت.

وقتی تیم جنایی برای تحقیقات میدانی به محل حادثه رفت، چند شاهد که از ابتدا ماجرا را دیده بودند به پلیس گفتند: دو راننده پراید ظاهرا قبلا با هم تصادف کرده بودند و بعد یکی از راننده‌ها با یک قمه از خودرویش پیاده شد و مدعی بود که راننده خودروی مقابل مقصر بوده اما فرار کرده است. مرد جوان هم که داخل خودرویش نشسته بود، وقتی دید او قصد جانش را کرده، چاقویی از داخل داشبورد ماشینش برداشت و به سمت او پرتاب کرد که مرد قمه به دست روی زمین افتاد.

متهم که خودش نیز مجروح شده بود، بعد از بهبودی نسبی و ترخیص از بیمارستان بازداشت شد و در همان اعترافات اولیه به درگیری اعتراف کرد و در تشریح ماجرا گفت: روز حادثه راننده‌ای که قبلا با او تصادف کرده بودم مرا دید و ناگهان عصبانی از ماشینش پیاده شد و به سمت من حمله کرد. وقتی دیدم خیلی عصبانی است، سعی کردم او را آرام کنم اما او با یک قمه قصد داشت مرا بزند.

وی افزود: می‌خواستم فرار کنم که چند ضربه به من زد و مجروحم کرد. من هم که خیلی ترسیده بودم، برای دفاع از جانم چاقویی از داخل ماشینم برداشتم تا او بترسد و کاری با من نداشته باشد. اما او بدون توجه به چاقو دوباره به سمتم حمله کرد و من به ناچار چاقو را به سمتش پرتاب کردم که به گردنش خورد و چند لحظه بعد روی زمین افتاد. اما باور کنید من قصد کشتن او را نداشتم.

با تکمیل پرونده و درخواست اولیای دم مبنی بر قصاص، متهم پرونده برای رسیدگی به شعبه ۱۱ دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد تا به‌زودی پای میز محاکمه بایستد.

منبع: ایران