امباپه می‌خواهد در بازی‌های کم‌اهمیت از اردوی ملی مرخصی بگیرد تا از خطر مصدومیت جلوگیری کند.

به گزارش همشهری‌آنلاین، کیلیان امباپه از زمان ورود به رئال‌مادرید نتوانسته آنچه هواداران این تیم سال‌ها از او انتظار داشته‌اند را برآورده کند. او گل زده، اما هنوز کم است. او نیامده تا در رئال به اندازه رافینیا و نصف لواندوفسکی گل بزند. مهاجم فرانسوی که در رختکن رئال به‌خوبی مورد استقبال قرار گرفته و ستاره‌های تیم مثل وینیسیوس به او پاس می‌دهند و شادی گلش را تقلید می‌کنند، می‌خواست در فیفادی سپتامبر از تیم ملی فرانسه مرخصی بگیرد تا روی باشگاه جدیدش تمرکز کند اما دیدیه دشان با این درخواست موافقت نکرد. او سرانجام با مصدومیت خفیفی که داشت و نمایش ضعیفش پس از مصدومیت در برابر ویارئال، توانست دشان را متقاعد کند که در فیفادی اکتبر به او مرخصی بدهد.

یکی از خبرنگاران ورزشی سرشناس به نام سانتی اونا ادعا کرده که این بازیکن فرانسوی که توپ طلای امسال را مقابل هم‌تیمی‌اش وینیسیوس از دست رفته می‌بیند، توپ طلای ۲۰۲۵ را هدف گرفته است. او می‌خواهد در بازی‌های کم‌اهمیت از اردوی ملی مرخصی بگیرد تا از خطر مصدومیت جلوگیری کند. سرمربی تیم ملی با مرخصی این نوبت او موافقت کرده، اما امباپه به‌جای تمرین در تیم باشگاهی، به سوئد رفته و مشغول خوشگذرانی شده. تصویری از او درحالی‌که سعی داشته پیش از ورود به یک کلوپ شبانه هویتش را پنهان کند، از او منتشر شده که این بازیکن را با ماسک مشکی نشان می‌دهد.
خبرنگاران از دیدیه دشان درباره احتمال جریمه بازیکن تیمش پرسیده‌اند و سرمربی فرانسه توپ را به زمین رئال انداخته و گفته: «وقتی بازیکنی در تعطیلات حضور دارد، آزاد است تا هر جا می‌خواهد برود. من برنامه بازیکنانی را که اینجا نیستند، نمی‌دانم. الان مسئولیت امباپه برعهده رئال‌مادرید است.»

هواداران فرانسه از او خشمگین هستند اما امباپه در مرخصی به‌سر می‌برده. تمرینات رئال به‌دلیل تعداد زیاد ملی‌پوشانش به‌مدت ۵روز تعطیل بوده و تا سه‌شنبه قرار نیست بازگشایی شود. با این‌حال حضور در باشگاه شبانه و خوشگذرانی این مدلی، رفتاری غیرحرفه‌ای است و باشگاه ممکن است به این بازیکن تذکر دهد یا حتی او را جریمه کند. منابع مختلف اظهارات متفاوتی دارند؛ کوپه گفته که امباپه طبق برنامه بدنسازی تیم ملی پیش می‌رود و روزنامه‌های نزدیک به رئال از برنامه تمرینی پیتوس به او برای کار با وزنه و دستگاه خبر می‌دهند.

منبع: روزنامه همشهری