سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران، از حضور رئیس پلیس راهور فراجا به منظور گرامیداشت هفته نیروی انتظامی در جلسه آتی صحن شورا خبر داد.

به گزارش همشهری‌آنلاین، دویست و هفتاد و یکمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش به صورت فوق‌العاده در روز سه شنبه بیست و چهارم مهرماه 1403 از ساعت 8:45 تا 12 در محل تالار شورا برگزار می‌شود.
بر اساس اعلام علیرضا نادعلی، سخنگوی شورا در جلسه فوق سرتیپ دوم سید تیمور حسینی، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا به منظور گرامیداشت هفته نیروی انتظامی در صحن شورا حضور خواهد یافت.
به گفته سخنگوی شورا طرح «اصلاح فرآیندهای دبیرخانه کمیسیون ماده ۵ قانون تأسیس شورای عالی شهرسازی و معماری ایران و اصلاحیه بعدی آن با رویکرد تعادل میان منافع عمومی و خصوصی» و نیز قرائت گزارش کمیسیون اصلی در جلسه دویست و هفتاد و یکم بررسی خواهد شد.
همچنین بررسی گزارش‌ حسابرس رسمی شورا در خصوص حسابرسی «سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران برای سال مالی ۱۴۰۲» و قرائت گزارش کمیسیون اصلی، بررسی «گزارش حسابرس رسمی شورای اسلامی شهر تهران در خصوص حسابرسی شهرداری منطقه ۳ برای سال های مالی ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱» و قرائت گزارش کمیسیون اصلی و نیز بررسی گزارش حسابرس رسمی شورا در خصوص حسابرسی شهرداری منطقه ۵ برای سال‌های مالی ۱۴۰۰ و۱۴۰۱ » در دستور کار جلسه دویست و هفتاد و یکم شورا خواهد بود.

منبع: همشهری آنلاین