سفر به استانبول، این شهر باشکوه و تاریخی که هر مسافری خیلی راحت شیفته آن می شود، جزو سفرهای خاطره انگیز است که می توان با بعضی اقدامات، آن را به یادماندنی و کم هزینه تر کرد.

سفر به استانبول، این شهر باشکوه و تاریخی که هر مسافری خیلی راحت شیفته آن می شود، جزو سفرهای خاطره انگیز است که می توان با بعضی اقدامات، آن را به یادماندنی و کم هزینه تر کرد. از جمله این موارد، انتخاب یک اقامتگاه راحت و مجهز از بهترین سایت اجاره خانه مبله در استانبول است که علاوه بر ارائه اطلاعات لازم، بتواند گزینه های زیادی را برای انتخاب به شما معرفی کند.

چراکه اجاره خانه مبله در استانبول بجای رزرو هتل، هم هزینه های شما را تا حد زیادی کم می کند و هم می توانید در یک خانه مبله با امکانات و تجهیزاتی کامل تر از هتل های لوکس، اقامت داشته باشید. این خانه ها، خیلی مجهز، راحت و امن هستند و بیشتر در سفرهایی توصیه می شوند که سفر شما نسبتا طولانی مدت و همراه با تعدادی از اعضای خانواده یا دوستان است.

چطور بهترین خانه مبله در استانبول را انتخاب کنیم؟

اگر شما هم دوست دارید در سفر به استانبول بهترین خانه مبله را اجاره کنید تا یک مکان اقامتی ایده آل و راحت داشته باشید، پس حتما باید به سایت GoToSafar.com سری بزنید؛ این وب سایت که بهترین امکانات را برای اجاره انواع خانه های مبله در استانبول و شهرهای دیگر ترکیه دارد، شرایط آسانی را برای اجاره خانه مبله، فراهم کرد است.

از جمله مهمترین این شرایط، عدم نیاز به کردیت کارت، مشاوره رایگان قبل از اجاره خانه مبله، تنوع بالا و پشتیبانی 24 ساعته می باشد تا اطمینان شما را برای این تجربه عالی، بیشتر کنند؛ همچنین، آنها می توانند بسته به هدف شما از سفر به استانبول، خانه و مناطقی از شهر را پیشنهاد کنند که به فروشگاه های معروف استانبول نزدیک تر هستند.

در انتخاب خانه مبله در استانبول به چه نکاتی توجه کنیم؟

یکی از مهمترین موارد در انتخاب یک خانه مبله مناسب، امنیت آنهاست که به دلیل نظارت شدید دولت ترکیه بر چنین خانه هایی و نیز موقعیت مکانی آنها در سطح شهر، ایمنی و امنیت آنها تضمین شده است. همچنین، استفاده از باکس های هوشمندِ حاوی کلید که کد دسترسی به آنها فقط در اختیار مسافرین قرار داده می شود، امنیت خانه های مبله برای اجاره، افزایش پیدا کرده است.

همچنین، توجه به موقعیت مکانی این خانه ها در نزدیکی مناطق و جاهایی که دوست دارید در سفر به استانبول از آنها بازدید کنید یا مراکز خریدی که از آنها خرید کنید، موضوع مهمی است؛ به همین دلیل، موقع اجاره خانه های مبله در استانبول، می توانید برای کمتر کردن هزینه رفت و آمدتان به مکان های دلخواه خود، این خانه ها را در نزدیکی چنین مکان هایی انتخاب کنید.

از سوی دیگر، اگر در محل اقامتتان به امکانات خاصی احتیاج دارید یا دوست دارید خانه مبله اجاره شده در استانبول دارای چنین امکاناتی باشد، پس حتما موقع انتخاب، این موارد را در نظر بگیرد. گفتنی است، همه این خانه ها بطور کامل مبله بوده و دارای آشپزخانه هایی مجهز با تمامی امکانات طبخ غذا و وسایلی مانند ماشین لباسشویی، سشوار، اتو، مبله های تختشو و ...، هستند.

مزایای اجاره خانه مبله در استانبول

در یک نگاه کلی، بعضی از امکانات خانه های مبله، درست مانند هتل های لوکس می مانند و برخی امکانات و مزایای آنها، حتی از هتل های 5 ستاره نیز، بیشتر هستند. برای همین، امروزه بیشتر مسافرین اجاره خانه مبله در استانبول و دیگر شهرهای ترکیه را بیشتر ترجیح می دهند چون هم مقرون به صرفه است، هم مزایا و امکانات بیشتری را در اختیار آنها قرار می دهند؛ از این رو، برخی از مزایای اجاره خانه مبله در استانبول، عبارتند از:

رسیدگی و نظافت توسط کادر مجرب:

از جمله ویژگی های مهم در رابطه با اجاره خانه های مبله در استانبول، نظافت آنها در روزهای مشخص توسط کادری مجرب می باشد؛ در طی این روزها، اگر در بخشی از خانه نیاز به رسیدگی مانند تعمیر شیرآلات یا سایر موارد باشد، این کادر اقدامات لازم را انجام خواهند داد.

طبخ غذا و آشپزخانه مجهز:

همانطور که می دانید، شما در استانبول فرصت چشیدن طعم انواع غذاهای لذیذ این شهر را خواهید داشت؛ اما اگر بخواهید بیشتر وعده های غذایی خود را بیرون از محل اقامتتان صرف کنید، در آن صورت هزینه های شما بسیار بالا می رود و این درحالی است که می توانید با هزینه کمتر، مواد اولیه غذایی را بخرید و در خانه، غذاهای دلخواهتان را بپزید.

حریم خصوصی و فضای اختصاصی:

یکی دیگر از مزایای مهم اجاره خانه در استانبول و دیگر شهرهای ترکیه نسبت به هتل، در اختیار داشتن حریم خصوصی و فضای اختصاصی بیشتر است. بر این اساس، با توجه به اینکه شما در هتل مجبورید از استخر و حیاط بصورت مشترک با سایر مسافرین استفاده کنید، با اجاره خانه، حیاط و استخر صرفا برای شما خواهند بود.

مهمانی گرفتن:

اگر شما هم برای مدت نسبتا بلند به استانبول سفر کرده اید و در این شهر دوستان و اقوامی دارید، می توانید برخلاف هتل ها، آنها را به خانه دعوت کنید؛ در حقیقت، چون این خانه ها دارای اتاق نشیمن هستند، شما فضای کافی برای مهمانی گرفتن، دورهمی های خانوادگی یا دوستانه و برگزاری جشن تولد دارید.

همراه آوردن حیوانات خانگی:

یکی از دغدغه های مسافرانی که دارای حیوان خانگی هستند، همراه آوردن آنها در سفر است. در چنین شرایطی، متاسفانه اکثر هتل ها این اجازه را به مسافرین نداده و آنها نمی توانند حیوانات خانگی خود را به مسافرت بیاورند؛ اما شما با اجاره خانه مبله در استانبول، دیگر با چنین مشکلی مواجه نبوده و می توانید حیوان خانگی خود را همراهتان به این خانه ها بیاورید.

چطور از GoToSafar در استانبول خانه مبله اجاره کنیم؟

شاید بتوان اصلی ترین مزایای اجاره خانه مبله در استانبول از GoToSafar.com را، رزرو آنی و قطعی بدون نیاز به کردیت کارت در این وب سایت دانست. برای این منظور، پس از آنکه شما اطلاعات سفر خودتان را وارد کردید، فهرستی از انواع خانه های مبله با امکانات و ویژگی های مشخص شده، برای شما به نمایش در می آید. بدین ترتیب، شما به راحتی می توانید گزینه های دلخواهتان را با هم مقایسه کرده و پس از انتخاب خانه مدنظرتان، آن را خیلی آسان رزرو کنید.

شما برای رزرو، فقط نیاز به اطلاعات همراهان خود، مشخص کردن تاریخ سفر، شهر مقصد و منطقه دلخواهتان دارید تا پس از واریز هزینه اجاره خانه از درگاه های معتبر مالی، رزروتان نهایی شود. گفتنی است، کد دسترسی به باکس حاوی کلید خانه که در نزدیکی در ورودی قرار دارد، پس از واریز کل هزینه به مشتری اعلام می گردد.

مزایای اجاره خانه مبله در استانبول از GoToSafar

شما با اجاره خانه مبله در استانبول از GoToSafar، گزینه های زیادی برای انتخاب خواهید شد که می توانید متناسب با بودجه و سلیقه خود، گزینه دلخواهتان را انتخاب کنید؛ همچنین، نه تنها اطلاعات و امکانات خانه ها بطور کامل نوشته شده است، بلکه روی نقشه نیز موقعیت مکانی آنها درج شده تا بتوانید خانه مدنظرتان را در منطقه ای که می خواهید، اجاره کنید.

اگر به امکانات و وسایل دیگری نیز احتیاج داشته باشید، مانند وسایل خواب (بالشت، پتو، تشک و ...)، برای شما فراهم خواهند شد؛ همه این موارد در کنار پشتیبانی 24 ساعته جهت پاسخگویی، کمک و فراهم آوردن نیازهای شما، از دیگر خدمات این وب سایت با سابقه و کارآمد می باشد.