جایزه پای طلایی به بازیکنان ۲۷ سال و بالاتر اهدا می شود و بازیکنان تنها یک بار در دوران حرفه ای خود می توانند به آن دست یابند.

به گزارش همشهری آنلاین،‌ این جایزه به عملکرد فردی و تیمی بازیکن بستگی دارد و برنده سال ۲۰۲۴ در ۳۱ اکتبر معرفی خواهد شد. به گزارش شبکه ورزشی لحظه؛ جایزه پای طلایی به بازیکنان ۲۷ سال و بالاتر اهدا می شود و بازیکنان تنها یک بار در دوران حرفه ای خود می توانند به آن دست یابند.

لیونل مسی همچنان به درخشش خود ادامه می‌دهد. پس از کسب هشت عنوان توپ طلا و جمع‌آوری ۴۶ جام مهم در طول دوران حرفه‌ای، مسی اکنون به دنبال افزودن یک افتخار دیگر به کارنامه پرافتخار خود است.

مسی که دو سال پیش جام جهانی را بالای سر برد، اکنون برای کسب عنوان قهرمانی MLS با اینتر میامی تلاش می‌کند. علاوه بر این، او در فهرست نامزدهای دریافت جایزه MVP لیگ MLS نیز قرار دارد.

اما ماجرا به همین‌جا ختم نمی‌شود. مسی در فهرست ۱۰ نفره نهایی نامزدهای جایزه پای طلایی ۲۰۲۴ نیز حضور دارد. این جایزه ویژه به بازیکنانی بالای ۲۸ سال اهدا می‌شود که همچنان در بالاترین سطح فوتبال بازی می‌کنند و تنها یک بار در طول دوران حرفه‌ای یک بازیکن به او تعلق می‌گیرد. با توجه به اینکه مسی ۳۷ ساله است، فرصت او برای کسب این جایزه محدود است.


اسامی نامزدهای جایزه پای طلایی ۲۰۲۴

توماس مولر (بایرن مونیخ)
ویرجیل فن دایک (لیورپول)
لیونل مسی (اینتر میامی)
نیمار (الهلال عربستان)
مارکو وراتی (العربی قطر)
لائوتارو مارتینز (اینتر)
آنتوان گریزمان (اتلتیکو مادرید)
کریم بنزما (الاتحاد عربستان)
کوین دی بروین (منچسترسیتی)
هری کین (بایرن مونیخ)