دروازه‌بان تیم ملی فوتبال کشورمان عنوان کرد با توجه به برد پرگل امشب مقابل قطر، خیلی‌ها حسرت شکست برابر این تیم در نیمه‌نهایی جام ملت‌ها را می‌خورند که چرا آن بازی را واگذار کردیم.

به گزارش همشهری آنلاین، علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان تیم ملی فوتبال کشورمان سه‌شنبه شب پس از پیروزی ایران برابر امارات در هفته چهارم انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۶ در جمع خبرنگاران گفت: خیلی خوشحالم و به همه و به کسانی که ما در امارات تنها نگذاشتند، تبریک می‌گویم. یک بازی فوق‌العاده بود. نیمه اول را خوب شروع کردیم و ۲ پرس خوب انجام دادیم که توپ‌هایمان داخل دروازه نرفت و روی یک غفلت گل خوردیم.

وی افزود: حق را به مردم و کارشناسان می‌دهیم که ما را تحت فشار گذاشتند که باید انتقام بگیریم ولی این‌جور چیزی در ذهن ما نبود. شاید اگر با انگیزه‌ای که مردم در ذهنشان بود (انتقام از قطر) وارد بازی می‌شدیم ضربه می‌خوردیم و بازی خودمان را انجام نمی‌دادیم.

بیرانوند، تاکید کرد: بچه‌ها یک بازی خیلی خوب انجام دادند و به آنها تبریک می‌گویم. همه الان به بازی نیمه‌نهایی جام ملت‌ها که مقابل قطر باختیم، برمی‌گردند و فکر می‌کنند که چرا آن‌طور شد و واقعا حیف شد. ای کاش قبل از بازی با قطر، ژاپن را نمی‌بردیم. اگر قبل از ژاپن یک تیم دیگر را می‌بردیم، می‌توانستیم به فینال برسیم. اما جام ملت‌ها برای ما تمام شده است.

دروازه‌بان تیم ملی ایران درباره حضور پرشور تماشاگران هم گفت: واقعا از حضور ایرانی‌ها در ورزشگاه لذت بردیم و می‌دانستیم که همیشه مردم کشورمان از همه رشته‌های ورزشی حمایت می‌کنند. به همین خاطر با توجه به حضور ایرانیان زیادی که در امارات هستند، می‌دانستیم که تنها نیستیم. برد خوبی کسب کردیم و برویم تا فیفادی آینده که ببینیم چه اتفاقی خواهد افتاد.

تیم ملی فوتبال ایران در چارچوب هفته چهارم مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶، با نتیجه چهار بر یک تیم ملی قطر را مغلوب کرد تا انتقام شکست در جام ملت‌های آسیا را از این تیم بگیرد.



منبع: ایرنا