قرار است کنسرت محمدرضا منصوری که این روزها بیشترین تبلیغات را از آن خود کرده، برگزار شود. خواننده ای که پیش از آن که بخواند، مدیر شرکت صنعتی فولاد است.

همشهری آنلاین: حضور هنرمندان در عرصه های موسیقی همیشه تحسین برانگیز است اما وقتی برخی از خوانندگان ناشناخته کنسرتی می گذارند یا خوانندگان زیرزمینی به روی صحنه می روند. به طور حتم کنجکاوی را در مخاطب ایجاد می کنند. حالا این کنجکاوی زمانی بیشتر است که خواننده خودش مدیرعامل یک گروه صنعتی باشد و هزینه تبلیغاتش را شرکت زیر نظر خودش پرداخت کند.

قرار است محمدرضا منصوری خواننده جوان موسیقی ایرانی در خبرها عنوان شده، ۲۶ مهر ماه در دو سانس ۱۸ و ۳۰/۲۱ در برج میلاد تهران روی صحنه برود.

قیمت بلیت های کنسرت این خواننده ۳۳ ساله مانند دیگر کنسرت های خوانندگان پاپ از کف ۲۰۰ هزار تومان و تا سقف ۸۹۵ هزار تومان به فروش می رود البته وقتی وارد سایت فروش بلیت می شود بلیتی برای فروش نیست و به نظر تمامی بلیت ها فروش رفته است .وقتی هم از پشتیبان سایت درباره فروش می پرسی عنوان می شود که سایت باز هم برای خرید بلیت باز می شود.

بلیت فروشی این کنسرت درسایت ایران کنسرت از ۱۴ مهرماه آغاز شده است.

این خواننده که نامش خیلی کم شنیده شده قرار است در این کنسرت خود قطعاتی از بابک زرین و زنده یاد همایون خرم شامل‌ای عشق، بی ادعا، طبیب عشق، دردم این است، از من بگذر، نیمه شبان، مدار عقل، عشق ادامه دار، بانوی باران، شهرغمگین، درمیان گلها، عشق و گناه،‌ای گل و قطعه ملی سرزمین عاشقان در این کنسرت اجرا کند.

همچنین در این کنسرت دو قطعه بی کلام طلوع و تو که تموم دنیامی نیز از آثار بابک زرین در این کنسرت از سوی ارکستر نوای آفتاب به رهبری امین سالمی اجرا می‌شود.

محمدرضا منصوری خواننده این کنسرت متولد نوزدهم اردیبهشت ماه سال ۱۳۷۰ است، آقای خواننده، مدیرعامل «شرکت صنایع فلزی آرگـون نورد ایرانیـان، با بیش از ۳۰ سال تجربه با هدف ارائه خدمات در زمینه طراحی تولید و ساخت سازه‌های فلزی سنگـین و برش ورق‌های فولادی» است.

البته در رزومه هنری منصوری عنوان شده که وی شاگرد سراج، پور ناظری، منبری و علی خدایی بوده و قطعاتی، چون تیتراژ سریال سنجر خان با موسیقی بابک زرین، قطعات بی ادعا، دیر آمدی، عشق ادامه دار،‌ای عشق، طبیب عشق و بانوی باران به آهنگسازی بابک زرین را نیز خوانندگی کرده است.

منبع: همشهری آنلاین