نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی جزییات دیدار مجمع نمایندگان استان تهران با رئیس‌جمهور را تشریح کرد.

همشهری آنلاین- مجتبی زارعی نماینده تهران با اشاره به جلسه اعضای مجمع نمایندگان استان تهران با رئیس‌جمهور، گفت: این جلسه سه‌شنبه در نهاد ریاست‌جمهوری برگزار شد که رفع مشکلات تهران، ری، اسلامشهر، شمیرانات و پردیس و شهرستان‌های استان تهران محور گفت‌وگوهای نمایندگان با رئیس‌جمهور بود.

و️ی در ادامه تصریح کرد: در این جلسه به رییس جمهور گفتم که مجمع نمایندگان تهران در دوره جدید در پی رفع مشکلات تهران است؛ تهران فعلاً شهری بیشتر شهر وزارتخانه‌ها و سازمان‌ها است؛ تهران باید به شهر زندگی، شهر خانواده و شهر علم و نخبگان هم تبدیل شود.

زارعی با اشاره به رویکرد اخلاقی_انقلابی شهردار تهران افزود: در ادامه نیز به رئیس‌جمهور گفتم پرچالش‌ترین و پرکنایه‌ترین گفت‌وگوها در ایام انتخابات بین شما و شهردار پایتخت بود؛ اما شهردار تهران این ایام به‌خصوص پس از ابراز شهادت‌طلبی‌تان تصویر شما و دیگر قهرمانان مبارزه با باند جنایت را بر درودیوار شهر آویخت و فضای وحدت را در سیمای شهر استحکام بخشید.
وی در ادامه به واکنش پزشکیان درباره این سخنان اشاره کرد و گفت: رئیس‌جمهور در پایان سخنان نمایندگان به سخنرانی پرداخت و در بخشی از سخنان خود بر حسن تعامل و روابط خوب با شهرداری تهران تأکید کرد و گفت که در حال تعامل و گفتگو با دکتر زاکانی برای تقویت مناسبات و شناسایی راهکارها در رفع مشکلات هستیم.
نماینده مردم تهران در مجلس در پایان تأکید کرد: محور شرارت آمریکایی_صهیونی_اروپایی، رقابت‌ها را در ایران به رفاقت تبدیل کرده است.