پیشکسوت استقلال معتقد است که در شرایط فعلی آمدن سرمربی خارجی نمی‌تواند این تیم را از بحران خارج کند.

به گزارش همشهری آنلاین محسن بیاتی‌نیا، پیشکسوت استقلال معتقد است سرمربی خارجی در این برهه نمی‌تواند معجزه کند و مدیران آبی‌پوشان باید اجازه می دادند تا سهراب بختیاری‌زاده در آرامش کارش را دنبال می کرد.

*استقلال نتوانست در بازی مقابل ذوب آهن پیروز از زمین خارج شود و بازی را 3-0 واگذار کرد، با حضور موقت سهراب بختیاری زاده شرایط تیم را چطور می‌بینید؟
سهراب بختیاری‌زاده یکی از فوتبالیست‌های خوب ما بود که باید زودتر به این جایگاه می‌رسید. کاری به کادرفنی قبلی ندارم اما استقلال نیاز به یک آدم و تفکر جدیدی داشت تا تیم از حال و هوای قبلی در بیاید و به شرایط بهتری برسد. مربی خارجی توانایی انجام کار محیرالعقول ندارد، از طرفی تجربه هم نشان می‌دهد که خارجیان زیادی به تیم آمدند که نتوانستند نتیجه لازم را بگیرند و به پیشرفت استقلال کمک کنند.

*سرمربی استقلال هم پس از چندین هفته بالاخره انتخاب شد.
همان‌طور که هر مربی خارجی لزوماً نمی‌تواند خوب باشد، مربیان ایرانی هم داریم که خوب و حرفه‌ای هستند. با توجه به شرایطی که در بازی اول از استقلال دیدیم و سابقه بختیاری‌زاده، باید در این مقطع به او اجازه بدهند تا کارش را انجام داده و فرصت بیشتری در اختیارش بگذارند. قطعاً اگر به بختیاری زاده فرصت بیشتری می دادند برنامه‌ریزی مناسب‌تری داشت و بهتر می‌توانست عیارش را نشان دهد.


*با توجه به فاصله کم بین بازی با ذوب‌آهن و النصر بهتر نبود مسئولان استقلال درخواست تعویق بازی را بدهند؟
شاید نظر سهراب این بوده که تیمش هرچه قدر در کورس رقابت باشد، بهتر خواهد بود و از نظر تاکتیکی این را در استقلال دیده است که با توجه به فشردگی بازی‌ها می‌تواند نتیجه‌ای خوب بگیرد اما در رابطه با اینکه ممکن است تیم خسته شود باید بگویم که هر تصمیمی عواقبی دارد که در صورت وقوع، کادرفنی باید پاسخگو باشد. فعلاً باید منتظر ماند و دید استقلال در بازی مقابل النصر چه نتیجه‌ای خواهد گرفت.


*با این شرایط استقلال می‌تواند به کورس قهرمانی برگردد؟
اول فصل همه تراکتور را مدعی می‌دانستند اما با گذشت زمان دیدیم که اینطور نیست. حالا هم نمی‌شود نظر قطعی داد. فعلاً باید چند هفته صبر کرد و عملکرد تیم‌ها را دید تا به آنالیز درستی برسیم.