مدیر شبکه بهداشت و درمان کاشمر از ضرب و شتم عوامل اورژانس ۱۱۵ این شهرستان در حین خدمت خبر داد.

به گزارش همشهری آنلاین، محمدجواد یزدانی عصر امروز شنبه ۲۸مهرماه در کاشمر افزود: با اعلام گزارشی مبنی بر نزاع در یکی از خیابان های شهر کاشمر به مرکز ۱۱۵ اورژانس، بلافاصله نیروهای اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان کاشمر اظهار داشت: زمانی که کارشناسان اورژانس در حال انجام خدمات اولیه به سه مصدوم این نزاع برای انتقال به بیمارستان بودند، یکی از مصدومین شروع به فحاشی و در ادامه هر سه مصدوم در داخل آمبولانس با کارشناس ۱۱۵ درگیری فیزیکی پیدا می‌کنند.

وی با بیان اینکه در جریان این درگیری دو نیروی ۱۱۵ مورد ضرب و شتم قرار گرفتند که منجر به جراحت یکی از پرسنل و پاره شدن لباس نیروی دیگر اورژانس شد، یادآور شد: با اطلاع مرکز اورژانس، بلافاصله تیم دیگری از نیروهای امدادی ۱۱۵ به محل اعزام و مصدومین نزاع به همراه همکار اورژانس را به بیمارستان حضرت ابوالفضل منتقل کردند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان کاشمر با اشاره به اینکه یکی از مصدومین در محل اورژانس بیمارستان متواری شد، بیان کرد: دو مصدوم دیگر پس از دریافت خدمات درمانی، به دلیل ایجاد ضرب و شتم مامور اورژانس ۱۱۵ توسط نیروی انتظامی بازداشت شدند.

وی با اذعان به اینکه با بیان اینکه کارشناس مضروب اورژانس درمان شده، اما تا حصول نتیجه و مجازات خاطیان پیگیر شکایت از ضاربان هستیم، بیان کرد: قطعا درکنار ارائه خدمت به مردم شریف، کرامت همکاران تلاشگر اورژانس ۱۱۵ ودیگر نیروهای خدوم این حوزه، حفظ سلامتی این عزیزان جزو اولویت‌های مهم است و با هرگونه تعدی از طریق مراجع قضایی برخورد می‌شود و تا حصول نتیجه پیگیری جدی ادامه پیدا خواهد کرد.

منبع: فارس