زیستگاه حیوانات وحشی، باید جایی دور از آدم‌ها باشد، اما در این سال‌ها و به‌خاطر تخریب زیستگاه حیوانات توسط انسان و کمبود غذا، بسیار دیده شده که این حیوانات گشنه، گاهی برای پرکردن شکم مبارک‌شان به‌سوی شهرها سرازیر می‌شوند تا دلی از عزا در بیاورند و خودشان و خانواده‌شان را سیر کنند.

همشهری آنلاین - سیدسروش طباطبایی پور: به‌عنوان نمونه، یکی از آنها، این خرس قهوه‌ای چابک است که از نرده‌های خانه فرماندار «کنتیکت»، ایالتی در شمال شرقی آمریکا بالا رفته و روی نرده‌ها، حرکات آکروباتیک انجام می‌دهد.

یکی از شاهدان که این عکس را گرفته، به همراه خانواده‌اش، در حال تردد در حوالی خانه فرماندار بود که با دیدن این خرس قهوه‌ای غافلگیر شد.

بیش‌تر بخوانید:

کوسه مصنوعی چینی ها را غافلگیر کرد

این مرد وقتی دوربین تلفن همراهش را به طرف خرس قرار داده، انگار خرس هم فهمیده و ژستی گرفته تا عکسش بهتر بیفتد. او می‌گوید برای لحظاتی، خرس روی بالاترین میله نرده، روی پاهایش ایستاد و دستش را به ستون کنار نرده‌ها گرفت و بینی مبارکش را هم مماس بر حباب چراغ قرار داد و برای لحظاتی در همین ژست ماند تا من عکسش را بگیرم.

البته در زمان وقوع این حادثه، کسی در خانه فرماندار نبوده و این خرس به کسی آسیب نرسانده، اما گزارش‌ها حاکی از آن است که در سال گذشته، تقریبا در تمام ۱۶۹شهر این ایالت، گزارش‌هایی مبنی بر حضور حیوانات وحشی، اعلام شده است.