عضو پیشین هیات‌ مدیره پرسپولیس گفت: اگر بیرانوند ادعایش را با ادله ثابت نکند شرافتش زیر سؤال می‌رود.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، مجید پوراحمدی، درمورد اظهارات علیرضا بیرانوند مبنی بر پرداخت 5 میلیارد تومان شیرینی به اعضای هیات مدیره این باشگاه برای فسخ قرارداد، اظهار داشت: من از علیرضا بیرانوند می‌خواهم هرچیزی که دارد سریعتر منتشر کند. این موضوع باید زودتر تعیین تکلیف شود.


وی افزود: به همکاران و اعضای هیات مدیره پرسپولیس هم گفتم که این موضع باید از طریق دادگاه پیش برود. یک اتهام در ملاعام با کلامی مجرمانه مطرح شده و باید همه چیز مشخص شود. اگر کسی پولی دریافت کرده یا اگر کسی مبلغی پرداخت کرده مستحق زندان است. اگر این ماجرا دروغ باشد که قطعا هم همینطور است، باید راه قانونی خودش را طی کند.


عضو پیشین هیات مدیره پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا شکایتی را مطرح کرده، گفت: بله، من جزو اولین نفراتی بودم که این موضوع را مطرح کردم. برخی بحث کمیته انضباطی را مطرح کردند و من از اول اشاره کردم که این موضوع یک اتهام و افترا است. باید از طریق دادگاه پیش برود. شکایت انجام شده و پای این موضوع محکم ایستاده‌ام.


وی تصریح کرد: من و بقیه اعضای هیات مدیره پرسپولیس، به خصوص دلبری و شهریاری به شدت در پی تعیین تکلیف این موضوع هستیم. بیرانوند اگر این موضوع را با ادله ثابت نکند شرافتش زیر سوال می‌رود. من می‌خواهم بیرانوند تا ته این ماجرا برود و همه چیز را بیان کند تا ما هم بدانیم چه خبر است.