برای اولین بار در ایران، سامانه‌ای آنلاین راه‌اندازی شده که امکان پس‌انداز طلای آب شده را به‌صورت مستقیم و بدون واسطه فراهم می‌کند. با این نوآوری، دست دلالان و واسطه‌ها از معامله خرید و فروش طلا حذف شده و مردم می‌توانند با خیالی آسوده طلای آب شده را خرید و فروش کنند.

برای اولین بار در ایران، سامانه‌ای آنلاین راه‌اندازی شده که امکان پس‌انداز طلای آب شده را به‌صورت مستقیم و بدون واسطه فراهم می‌کند. با این نوآوری، دست دلالان و واسطه‌ها از معامله خرید و فروش طلا حذف شده و مردم می‌توانند با خیالی آسوده طلای آب شده را خرید و فروش کنند.

دلالان کنار بروند! سامانه جدید، خرید و فروش طلا را شفاف و مستقیم می‌کند

آخرین آمارها در نیمه دوم تابستان خبر داغ نرخ صعودی طلا را می‌دهد. طبق جدیدترین خبرهای مربوط به طلا تابستان ۱۴۰۳، قیمت طلای ۱۸ عیار، رشد زیادی را به خود دید. همین رشد صعودی، جان تازه‌ای به موج خرید طلای آب شده وارد کرد. تا پیش از راه‌اندازی سامانه جدید، خرید و فروش طلای آب شده با حضور دلالان بازار سیاه و شفاف نبودن قیمت همراه بود. با آغاز فعالیت رسمی سامانه میلی، سرمایه‌گذاران می‌توانند با اطمینان خاطر، طلای آب شده خریداری کرده و آن را در حساب دیجیتال خود ذخیره کنند.

طلای آب شده یا پول نقد؟ سامانه آنلاین میلی سرمایه‌گذاری را متحول کرد

با ریزش طوفانی بورس و خواب سنگین بازار رمز ارزها، همچنان حفظ ارزش دارایی‌ها دغدغه اصلی سرمایه‌گذاران محسوب می‌شود. ظهور سامانه‌های آنلاین خرید و فروش طلای آب شده مانند میلی، گزینه‌ای هوشمندانه برای سرمایه‌گذاری در اختیار مردم قرار داده است. سوال اینجاست آیا پس انداز طلا آن هم از نوع آب شده در شرایط فعلی بازار جایگزین مناسبی برای پول نقد خواهد بود؟ جدول زیر درک بهتری از مقایسه بین این دو سرمایه‌گذاری به شما خواهد داد:

ویژگی

پس‌انداز پول نقد

پس‌انداز طلا (میلی)

نوسانات

تحت تأثیر تورم و نوسانات ارزی

نسبت به تورم و نوسانات ارزی مقاوم‌تر

دسترسی

آسان، اما ممکن است ارزش آن کاهش پیدا کند

با استفاده از سامانه آنلاین، در هر زمان و مکان قابل دسترسی

هزینه‌ها

هزینه‌های نگهداری و کارمزدهای بانکی

کارمزد کم، بدون هزینه نگهداری

امنیت

در معرض خطر سرقت و از دست رفتن

نگهداری در سامانه‌های امن و تحت نظارت

سرمایه‌گذاری بلندمدت

ناامن در برابر تورم

پتانسیل رشد بلندمدت و حفظ ارزش

طلای بدون واسطه در میلی، پایان بازی نوسانات قیمت و کارمزدهای اضافی

اپلیکیشن میلی برای اولین بار در ایران، با شعار «به قدرت طلا» امکان خرید و فروش طلای آب شده را به‌صورت کاملا آنلاین و مستقیم، بدون هیچ واسطه و کارمزد اضافی فراهم کرده است. از جمله خدمات اپلیکیشن میلی شامل موارد زیر است:

  • امکان تسویه ریالی سریع
  • امکان انتقال طلا از حساب کاربری خود به حساب‌های دیگر
  • امکان دریافت فیزیکی شمش طلای ۱۸ عیار باکیفیت با پلمپ ضد هک
  • کارت هدیه ویژه سازمان‌ها، اشخاص حقوقی و افراد حقیقی

در ادامه گزارش، ویژگی‌های اساسی این سامانه را به‌طور دقیق‌تر بررسی می‌کنیم.

۱- یکسان بودن قیمت خرید و فروش طلا

از مهم‌ترین ویژگی‌های میلی، یکسان بودن قیمت خرید و فروش طلای آب شده است. این ویژگی به شما امکان می‌دهد بدون پرداخت هزینه‌های اضافه، با قیمت یکسان به خرید و فروش طلا آنلاین اقدام کنید.

۲- نگهداری امن و دریافت طلا در خزانه امن میلی

شما می‌توانید طلای آب شده خود را در حساب کیف پول دیجیتالی خود ذخیره کرده و کار نگهداری آن را به میلی بسپارید. همچنین می‌توانید با مراجعه به مخازن میلی، طلای خریداری شده خود را به‌صورت شمش‌هایی با پک‌ضدهک زربد تحویل بگیرید.

۳- خرید با حداقل سرمایه ریالی و نامحدود

در اپلیکیشن میلی شما می‌توانید با حداقل سرمایه ریالی و بدون محدودیت صاحب میلی گرم طلای آب شده شوید.

۴- معامله بدون محدودیت زمانی

در میلی فارغ از اینکه یک تریدر قهار بوده یا صرفا برای حفظ سرمایه‌تان وارد این بازار شدید، می‌توانید در هر ساعتی از شبانه‌روز به‌صورت نامحدود طلای آب شده خرید و فروش کنید.

۵- کارمزد شفاف و عملکرد مطمئن

اپلیکیشن میلی با داشتن همه مجوزهای لازم که به‌صورت شفاف در وب‌سایت میلی قرار داده شده، فعالیتش را آغاز کرده است. کارمزد ناچیز و شفاف میلی از همین ابتدای کار توانسته اعتماد سرمایه‌گذاران بزرگ بازار را جلب کند. در جدول زیر، خلاصه‌ای از شفافیت کارمزد میلی مشاهده می‌کنید.

آغاز فرصت طلایی ثبت‌نام در سامانه میلی

با ورود سامانه میلی، بازیگران سنتی بازار طلا به چالش کشیده شدند و بساط سیاه‌بازی دلال‌ها جمع شد. با توجه به شرایط اقتصادی کنونی، سرمایه‌گذاری در طلای آب شده به عنوان راهکاری هوشمندانه برای حفظ ارزش دارایی‌ها شناخته می‌شود. میلی با ارائه پلتفرمی امن، شفاف و کاربرپسند، این امکان را فراهم کرده تا به‌راحتی در بازار طلا سرمایه‌گذاری کرده و با تبدیل سرمایه ریالی خود به طلای آب شده از تورم جلو بزنید.