تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۸۸ - ۱۸:۵۸

گروه حوادث: زوج جوان بعد از اینکه نتوانستند کرایه خانه‌شان را پرداخت کنند و صاحبخانه آنها را از خانه بیرون کرد، تصمیم گرفتند برای ثروتمندشدن با باند فروش مواد‌مخدر همکاری کنند.

شامگاه شنبه 7 شهریور، زمانی که ماموران آگاهی در حال گشتزنی اطراف یکی از بوستان‌های شهرری بودند متوجه زن و مرد جوانی شدند که به‌نظر می‌رسید در حال فروش مواد‌مخدر هستند.

با زیرنظر گرفتن این زوج،  وقتی ماموران دریافتند که زن جوان قصد فروش مقداری ماده مخدر به یک پسر جوان را دارد، وی را دستگیر کردند.

لحظاتی بعد، ماموران با بازرسی این زوج جوان، 200 گرم کراک را که در 13 بسته جاسازی شده بود از آنها کشف و ضبط کردند. با انتقال این زوج به کلانتری، تحقیقات اولیه از آنها آغاز شد و زن و شوهر جوان در بازجویی‌های اولیه به توزیع مواد‌مخدر اعتراف کردند.

دردسرهای یک ازدواج

روز گذشته زن جوان هنگامی که برای بازجویی به شعبه اول بازپرسی دادسرای شهرری انتقال یافت،  به بازپرس فرخی گفت: یکسال قبل با همسرم آشنا شدم و بعد از مدت کوتاهی تصمیم به ازدواج با یکدیگر گرفتیم،  اما خانواده‌ام با این ازدواج مخالفت کردند و زمانی که اصرار مرا برای ازدواج دیدند از من خواستند بعد از ازدواج دیگر سراغشان نروم؛ من هم همین کار را کردم.

مدتی قبل با گذشت یکسال از زندگی مشترکمان، کم کم مشکلات مالی گذران زندگی را برایمان سخت و سخت‌تر کرد تا اینکه سرانجام نتوانستیم کرایه خانه را سر وقت پرداخت کنیم، به همین خاطر زمانی که موعد تخلیه خانه فرا رسید، صاحبخانه پول پیش خانه مان را بابت طلب‌هایش برداشت و ما دیگر پولی برای کرایه خانه نداشتیم. به همین خاطر زندگی مان را در داخل چادر در پارک‌های مختلف شهر شروع کردیم.

2هفته قبل مردی که با باندهای خرید و فروش مواد‌مخدر در ارتباط بود، به سراغ همسرم آمد و به او پیشنهاد کاری را داد که خیلی زود ما را ثروتمند می‌کرد، او گفت در قبال فروش مواد‌مخدر حاضر است پول خوبی به ما بدهد؛

ما هم که مشکل مالی داشتیم قبول کردیم که با او همکاری کنیم.  در طول 2 هفته‌ای که برای این مرد در داخل پارک کار می‌کردیم 200 هزار تومان پول گرفتیم و همین مسئله باعث شد تا همکاریمان را با اعضای این باند ادامه بدهیم.

بازپرس فرخی- رئیس شعبه اول دادسرای شهرری- با اعلام این خبر گفت: این زوج با قرار قانونی در بازداشت به سر می‌برند و تلاش برای شناسایی و دستگیری اعضای باند توزیع مواد‌مخدر آغاز شده است.