یکی از نفرینی‌ترین و شیطانی‌ترین لبخندهای قسمت دوم این فیلم به لبخند ری نیکلسون، فرزند جک نیکلسون، بازیگر مشهور سینما، تعلق دارد که یادآور لبخند پدرش در فیلم «درخشش» استنلی کوبریک است.

همشهری آنلاین: حضور ری نیکلسون، پسر ۳۲ ساله جک نیکلسون، در صحنه‌ای از قسمت دوم فیلم ترسناک «لبخند ۲» مورد توجه قرار گرفته است.

قسمت اول فیلم «لبخند» در سال ۲۰۲۲ اکران شد که فروشی فراتر از انتظار داشت و ۲۱۷ میلیون دلار در گیشه فروخت. با توجه به بودجه ۱۷ میلیون دلاری فیلم، فروش آن غافلگیرکننده بود و نقدهای مثبت فراوانی درباره آن نوشته شد. داستان فیلم درباره نوعی نفرین واگیر است که قربانیانش را به کام مرگ می‌کشد و تنها راه توقف آن کشتن شخص دیگری در مقابل یک شاهد است تا نفرین به او منتقل شود.

با توجه به موفقیت مالی فیلم طبیعی بود که قسمت دوم آن ساخته شود. تقریبا بلافاصله بعد از اکران قسمت اول، پارکر فین، کارگردان فیلم، به ساخت قسمت دوم آن اظهار تمایل کرد که در نهایت قسمت دوم این فیلم با عنوان «لبخند ۲» این روزها در حال اکران است. استقبال انتقادی از قسمت دوم فیلم حتی از قسمت اول هم بهتر بوده و می‌شود تصور کرد این فیلم با هزینه تولید ۲۳ میلیون دلاری با فروشی نه‌چندان فوق‌العاده هم به سوددهی خواهد رسید.

در هر دو فیلم نکته‌ای که باعث شهرت فیلم شد، لبخند موحشی است که آدم‌ها بر لب دارند. لبخندهای ترسناک در تاریخ سینما کم نیستند، اما بازیگران هر دو قسمت «لبخند» باید ترسناک‌ترین لبخند خود را در فیلم به نمایش می‌گذاشتند.

یکی از نفرینی‌ترین و شیطانی‌ترین لبخندهای قسمت دوم این فیلم به لبخند ری نیکلسون، فرزند جک نیکلسون، بازیگر مشهور سینما، تعلق دارد که یادآور لبخند پدرش در فیلم «درخشش» استنلی کوبریک است.

در مصاحبه‌ای، ری نیکلسون با این سوال مواجه شد که آیا پدرت توصیه‌ای در مورد بازی در این ژانر بهت کرده، چون او خیلی خوب با این نوع فیلم‌ها آشناست و ری در جواب گفت: «من و پدرم زیاد درباره بازیگری با هم صحبت نمی‌کنیم. فکر می‌کنم شاید بیش‌ازحد به حرفش وابسته بشم. برام مهمه که راه خودمو پیدا کنم. داستان لبخند من هم در فیلم جالبه... مادرم بهم گفت ری تو خیلی پسر زیبایی بودی و بعد شروع کردی شبیه به پدرت شدن... (می‌خندد) دست درد نکنه مامان.»

ری نیکسلون ظاهری شبیه پدرش دارد و بازیگری را از سال ۲۰۰۶ آغاز کرده و به واسطه فیلم «لبخند ۲» نامش این روزها در رسانه‌ها زیاد مطرح شده است.

منبع: همشهری آنلاین