تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۸۸ - ۱۶:۰۲

فلوریدا: مردی که به دلیل احساس گرسنگی 2 بار با پلیس تماس گرفته بود، دستگیر شد

این جوان 26 ساله در خانه خود سرگرم تماشای تلویزیون بود که به شدت احساس گرسنگی کرد اما از آنجایی که در یخچال خانه چیزی برای خوردن و برای رفتن به رستوران هم پول کافی در اختیار نداشت با پلیس تماس گرفت.

او به اپراتور خط تلفن اضطراری پلیس گفت که بسیار گرسنه است و احتیاج به غذا دارد. البته چند ساعت بعد ماموران پلیس او را دستگیر کرده و به زندان انداختند. این جوان به پرداخت جریمه‌ای سنگین محکوم خواهد شد، چرا که تلفن پلیس را به دلیل غیرمنطقی اشغال کرده است. البته او هنوز معتقد است که کار خلافی انجام نداده است.

بازگشت خونین به زندان

منهتن: ترس از خانواده و سرزنش اطرافیان موجب شد که یک زندانی سابق برای بازگشت به زندان خود را زخمی کند. این پسر 24 ساله به اتهام سرقت برای مدت 3 ماه به زندان افتاد اما در زمره معدود زندانیانی بود که از شنیدن حکم آزادی‌اش خوشحال نشد.

او تنها یک روز پس از آزادی از زندان تصمیم گرفت از زیر سیم‌خاردار‌ها که روی چاله‌ای کشیده شده بودند، وارد زندان شود. اما همین‌که وارد چاله شد سیم‌خاردار ها به لباسش گیر کرده و به شدت او را زخمی کردند.

در همین زمان بود که نگهبان زندان سر رسید و او را دستگیر کرد. این زندانی سابق دلیل این اقدام تعجب‌برانگیز را برخورد خانواده‌اش اعلام کرد. او گفت: از آنجایی که در خانواده بسیار آبرومندی زندگی کرده است، مطمئنا آنها از پذیرش فرزندی که دست به سرقت زده خودداری می‌کنند و به این ترتیب او بی‌خانمان خواهد شد.

شست  و شوی فیل در آتش‌نشانی

نیویورک: دستور شهرداری برای شست‌وشوی یک فیل موجب شد که یکی از ایستگاه‌های آتش‌نشانی چند ساعت از وقتش را به این کار اختصاص دهد. بنا بود این فیل عظیم‌الجثه در سیرک شرکت کند و تعداد زیادی عکاس برای ثبت لحظات نمایش این حیوان اعلام آمادگی کرده بودند.

به همین دلیل مقامات سیرک تصمیم گرفتند که این فیل را تمیز کنند و از آنجایی که این حیوان خیلی بزرگ بود و وقت کمی هم داشتند از آتش‌نشانی کمک گرفتند. به این ترتیب چند آتش‌نشان با استفاده از شلنگ‌های خودرو‌های آتش‌نشانی این حیوان را شست‌وشو داده و برای شرکت در سیرک آماده‌اش کردند.

گفتنی است در طول این مدت هم خوشبختانه هیچ تماس اورژانسی با آتش‌نشانی برقرار نشد. مدیر این ایستگاه آتش‌نشانی گفت: در صورتی که در طول این مدت تماس اورژانسی با پایگاه برقرار می‌شد، بدون تردید همه ماموران به محل اعزام می‌شدند و حمام کردن فیل نیمه‌کاره رها می‌شد.

اختراع ماشین‌حساب جدید

کلرادو: افزایش تعداد ارقام بدهی‌های ایالات‌متحده، مردی را بر آن داشت تا یک ماشین‌حساب جدید برای نشان دادن این ارقام ابداع کند. به گفته این مرد که در بازار مسکن فعال است، ارقام این بدهی در ماشین‌حساب‌های معمولی جا نمی‌گیرد و به همین دلیل باید از ماشین‌حساب مخصوص استفاده کرد.

او به خبرنگاران گفت: مطمئن هستم که مردم از مشاهده رقم‌های زیاد این بدهی وحشت خواهند کرد. به گفته وی در آغاز ماه سپتامبر بدهی‌های ایالات متحده حدود8/11 تریلیون‌دلار برآورد شده است که یک عدد 16 رقمی را تشکیل می‌دهد.

هرچند مشخص نیست این ماشین‌حساب جدید با چه هزینه‌ای تولید شده است اما نمونه‌های این ماشین حساب با قیمتی در حدود 13 دلار قابل خریداری است. البته به طور حتم تمام اعدادی که در صفحه نمایشگر آن جای خواهد گرفت کاربردی برای افراد عادی نخواهد داشت.