با همکاری جدید بین اپلیکیشن خرید اعتباری تارا و بانک ملت، دریافت وام خرید انواع کالا و خدمت تا سقف 100 میلیون تومان با شرایطی بسیار ساده و بدون نیاز به ضامن امکان‌پذیر شده است.

با همکاری جدید بین اپلیکیشن خرید اعتباری تارا و بانک ملت، دریافت وام خرید انواع کالا و خدمت تا سقف 100 میلیون تومان با شرایطی بسیار ساده و بدون نیاز به ضامن امکان‌پذیر شده است. تنها با ارائه یک برگ چک صیادی و بدون نیاز به سپرده‌گذاری یا مدارک پیچیده، می‌توانید از هزاران فروشگاه معتبر و آنلاین، کالاهای مورد نیاز خود را به صورت اقساطی خریداری کنید.

شرایط دریافت وام تارا

از مزیت‌های اصلی وام تارا این است که برای دریافت آن، نیازی به ارائه ضامن نیست. کافی است یک چک صیادی به نام خودتان به تارا ارائه دهید. این وام تا سقف 100 میلیون تومان بوده و فرایند ثبت‌نام به صورت کاملاً آنلاین و سریع انجام می‌شود. پس از ثبت درخواست، نماینده تارا برای دریافت چک به آدرس شما مراجعه می‌کند. البته سرویس‌دهی وام فوری تارا فعلا فقط در تهران فعال است.

فرآیند دریافت وام

دریافت وام تارا بسیار ساده است و تمامی مراحل از طریق اپلیکیشن تارا انجام می‌شود. پس از نصب و احراز هویت در اپلیکیشن، اعتبارسنجی بانک ملت انجام شده و شما می‌توانید میزان وام دریافتی و شهر محل سکونتتان را انتخاب کنید. سپس باید چک صیادی خود را طبق راهنما تکمیل و در سامانه صیاد ثبت کنید. پس از آن، تاریخ تحویل چک را تعیین کرده و نماینده تارا برای دریافت آن به محل شما مراجعه می‌کند. با امضای دیجیتال قرارداد و پرداخت هزینه‌های خدمات، وام به شما اختصاص می‌یابد و می‌توانید خرید خود را آغاز کنید.

مدت زمان بازپرداخت و مبلغ اقساط

وام تارا با دو بازپرداخت ۹ و ۱۲ ماهه ارائه می‌شود. برای مثال، اگر مبلغ وام ۵۰ میلیون تومان باشد، در طرح ۱۲ ماهه، مبلغ اقساط ماهانه حدود ۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان خواهد بود. همچنین، برای وام ۱۰۰ میلیون تومان، در طرح ۱۲ ماهه اقساط ماهانه حدود ۹ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان خواهد بود. این طرح‌ها به گونه‌ای تنظیم شده‌اند که شما بتوانید بر اساس نیاز و توانایی مالی خود یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

مزایای وام تارا

بدون نیاز به ضامن: تنها با یک برگ چک صیادی به نام خودتان می‌توانید وام دریافت کنید.

فرایند سریع و آنلاین: ثبت‌نام و اعتبارسنجی به صورت کاملاً آنلاین انجام شده و نهایتاً طی ۲۰ دقیقه فرایند درخواست شما تکمیل می‌شود.

توانایی خرید از فروشگاه‌های معتبر: با استفاده از این وام می‌توانید از بیش از ۹۰۰۰ فروشگاه آنلاین و حضوری که با تارا قرارداد دارند، خرید کنید.

هزینه‌های جانبی

هزینه‌های دریافت وام شامل هزینه خدمات و زیرساخت است که بسته به مبلغ وام و مدت زمان بازپرداخت متفاوت است. به عنوان مثال، برای وام ۵۰ میلیون تومان و بازپرداخت ۱۲ ماهه، این هزینه حدود ۴ میلیون تومان است.

تنوع انتخاب: شما می‌توانید از میان سه مبلغ پیشنهادی و دوره بازپرداخت، انتخاب خود را انجام دهید.

تنوع خرید کالا: این وام برای خرید کالا و خدمات از فروشگاه‌های طرف قرارداد تارا قابل استفاده است و امکان دریافت نقدی آن وجود ندارد اما با وجود فروشگاه‌های آنلاین و حضوری متنوع در اپلیکیشن تارا، هیچ کالایی نیست که قصد خریدش را داشته باشید و پیدا نکنید.

وام فوری خرید کالا از تارا، راهی ساده و سریع برای تامین نیازهای خرید اقساطی است. با نصب اپلیکیشن تارا و ثبت‌نام آنلاین، به راحتی می‌توانید از این تسهیلات بهره‌مند شوید و از فروشگاه‌های معتبر کالاهای مورد نیاز خود را خریداری کنید.

کلیک کنید و همین الان شروع کنید