بارش شدید باران در روزهای اخیر به برخی از نقاط استان مازندران خساراتی وارد کرد. به گفته مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران حالا اما سامانه بارشی از استان خارج شده است.

به گزارش همشهری آنلاین، حسینعلی محمدی در این رابطه به همشهری می گوید: «شرایط جوی در برخی از نقاط استان مازندران به گونه ای بود که هم درگیر طوفان بودیم و هم درگیر بارش های سنگین.»

او ادامه می دهد: «بیشترین سرعت طوفان ۶۸ کیلومتر در ساعت بود که در شهر رینه از توابع آمل رخ داد. به همین دلیل، یکسری سازهای موقت در رینه دچار آسیب دیدگی شدند که خوشبختانه خسارت جزئی بود.»

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران در ادامه با اشاره به بارش سنگین در برخی از نقاط استان عنوان می کند: «همزمان با طوفان، بارش باران در رامسر به ۹۴ میلیمتر رسید که بیشترین بارش در استان بود. البته در پایین دست رامسر بارندگی شدید رخ داد که خوشبختانه خسارتی به بار نیاورده است.»

محمدی اضافه می کند: «عمده خسارت به نوشهر و چالوس وارد شده است؛ به ویژه در سرداب رود چالوس و روستاهای کنار دست آن مانند روستای کریم آباد، عرب خیل و... که دچار خسارت شدند. چند روستا در نوشهر نیز مانند کوشک سرا، نیرنگ و کاردیگلا دچار آسیب شدند که عوامل راهداری و امدادی در محل حاضر شده و علاوه بر بازگشایی مسیرها، باقی مشکلات نیز رفع شد.»‌
او تاکید می کند که خسارت ها در حال برآورد است و به همین دلیل هنوز رقم دقیق خسارت مشخص نیست.

منبع: روزنامه همشهری