علیرضا ربیعی افزود : از این تعداد تماس 853 هزار و 793 پیام مربوط به 137 بوده که تا کنون 699هزار پیام اقدام شده ، 45 هزار و 500 پیام در دست اقدام بوده و 29 هزار پیام تلفنی نیز از نظر کارشناسی نیازی به اقدام نداشته است .
وی در خصوص پیام هایی که نیازی به پیگیری و اقدام در آنها احساس نشده است ، گفت : به عنوان مثال شهروندی تقاضای نصب چراغ راهنما و یا سرعت گیر در یک خیابان را دارد که پس از اعزام کارشناس به محل و بررسی های لازم این نیاز اولویت دار تشخیص داده نمی شود .
به گفته ربیعی بر اساس آمارهای موجود درخواست برای روکش آسفالت و لکه گیری چاله های معابر ، نصب سطل زباله مخزن دار و جدول بندی جوی های آب بیشترین موارد تماس شهروندان تهرانی با سامانه 137 از ابتدای راه اندازی تا کنون بوده است .
رئیس سامانه 137 شهرداری تهران بیشترین پیک تماس مردم با سامانه 137 را از ساعت 9 تا 11 صبح و دوشنبه ها را بیشترین روز تماس شهروندان تهرانی با سامانه 137 اعلام کرد و افزود : شهروندان منطقه 4 بیشترین و مناطق 21 و 22 کمترین تماس را سامانه 137 طی این مدت برقرار کرده اند .