گروه شهری: با حضور محمدباقر قالیباف شهردار تهران همزمان با میلاد حضرت معصومه(س) 25 سوله ورزشی در مناطق مختلف تهران افتتاح می‌شود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری تهران، نرگس معدنی‌پور رئیس فرهنگسرای دختران گفت: امروز 25 سوله با کاربری ویژه ورزشی برای دختران در مناطق 2، 4، 5 ، 6 ، 9 ، 11، 13، 15، 16، 17 ،18، 19، 20 و 22 و با نام مبارک حضرت زهرا(س) افتتاح خواهند شد.
معدنی‌پور توضیح داد: در جلسه 590 شورای عالی انقلاب فرهنگی طرح شهردار تهران مبنی بر نام‌گذاری روز میلاد حضرت معصومه(س) به نام روز ملی دختران تصویب شد و به امضای ریاست جمهوری رسید که از سال آینده اول ذیقعده همزمان با ولادت حضرت معصومه(س) این روز در تقویم رسمی کشور ثبت خواهد شد.
وی با اشاره به این‌که دبیرخانه دائمی و فعال به مناسبت این روز در فرهنگسرای دختران تشکیل شده است افزود: با توجه به تقارن هفته بسیج با این روز واحد بسیج تهران گردهمایی با حضور 2000 بسیجی در این روز برگزار می‌کند که از 27 دختر نخبه بسیجی به مناسبت بیست و هفتمین سالگرد تشکیل بسیج مستضعفین تجلیل می‌شود.
همچنین مهدی توکلیان مدیرکل روابط عمومی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران نیز در مورد ویژه‌برنامه‌های روز ملی دختران اظهار کرد: همایش فرهنگی ادبی بانوی کرامت برای دومین بار با مشارکت معاونت فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه(س) و سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با موضوع قطعه ادبی و شعر در مورد حضرت معصومه(س) ویژه دختران جوان و نوجوان تهران برگزار می‌شود که قصد داریم سال آینده این مراسم را به صورت ملی برگزار کنیم. توکلیان در ادامه گفت: علاقه‌مندان تا 12 آذر می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه این همایش در فرهنگسرای دختران ارسال کنند که اختتامیه آن نیز 18 دی‌ماه با معرفی نفرات برتر در فرهنگسرای بهمن برپا خواهد شد.