همشهری آنلاین: فولاد خوزستان در هفته نهم فوتبال لیگ برتر با یک شکست دیگر به قعر جدول سقوط کرد و پیکان با کسب تساوی جایگاه خود را در صدر حفظ کرد

فولاد خوزستان که پس از ناکامی‌های مکرر، مربی خود، لوکا بوناچیچ را اخراج کرده بود باز هم نتوانست طعم پیروزی را بچشد و مجید جلالی در نخستین مسئولیت خود به عنوان سرمربی این تیم در فصل جدید شکست یک برصفر مقابل استیل آذین را تجربه کرد. گل  این بازی را رضا نوروزی در دقیقه 41 به ثمر رساند.[گزارش دیدارهای روز نخست از هفته نهم]

با این نتیجه فولاد خوزستان همچنان 4 امتیازی در انتهای جدول باقی ماند و استیل‌ آذین به امتیاز 14 رسید.

در انزلی نیز ملوان و تراکتور سازی به تساوی رضایت دادند. گل نخست بازی را خیرخواه در دقیقه 12 برای تبریزی‌ها به ثمر رساند اما در دقیقه 59 آدریانو آلوز گل تساوی را به تور حریف دوخت. به این ترتیت قوهای سپید گیلان 13 امیتازی شدند و تیم خوش آینده تراکتور سازی با 10 امتیاز در جدول این هفته جا خوش کرد.

مقاومت فجر سپاسی که این دوره از بازی‌ها را خوب شروع کرده بود، جمعه میزبان ابومسلم بحران زده بود اما این بازی هم با تساوی یک بر یک خاتمه یافت. برای سیاه جامگان مشهدی سعید خانی گل زد و گل شیرازی‌ها را محمد مهدی نظری در دقیقه 19 به ثمر رساند با این گل مقاومت 15 امتیازی شد و ابومسلم به امتیاز 5 بسنده کرد.

در آخرین بازی این روز صدر نشین مسابقات، پیکان قزوین نتوانست از پس کرمانی‌ها برآید در نتیجه این بازی بدون گل به پایان رسید. با این نتیجه مس کرمان 12 امتیازی شد و پیکان با امتیاز 20 بار دیگر در صدر جدول جا خوش کرد.