همشهری آنلاین: دکتر محمدباقر قالیباف شهردار تهران در پی تجاوز و تعدی اخیر رژیم صهیونیستی به قدس شریف، در نامه‌ای به "حاج زکی الغول شهردار قدس شریف، این جنایت را محکوم کرد.

به گزارش سما، متن کامل نامه دکتر قالیباف به شهردار قدس شریف به شرح زیر است:

دریافت خبر تجاوز و تعدی اخیر رژیم صهیونیستی به قدس شریف، این میراث گرانقدر جهان اسلام موجب تاسف و تالم عمیق گردید. متاسفانه این اولین بار نیست که رژیم اشغالگر قدس با توسل به شیوه‌های ضد بشری، خالق تراژدی‌های غم انگیز قتل و کشتار مردم بی‌گناه و حمله به اماکن شده است، بلکه جهانیان بارها صحنه‌های دلخراش قتل و جنایت این رژیم نامشروع را مشاهده نموده‌اند.

اینجانب به نوبه خود و به نمایندگی از شهروندان آگاه و آزادی خواه تهرانی، اینگونه جنایت‌ها را محکوم نموده و بر تمامی انسان‌های آزاده به ویژه مسلمانان جهان فرض می‌دانم ضمن محکوم نمودن جنایات ضد بشری رژیم صهیونیستی در تجاوز و تعدی به ارزش‌ها و میراث مقدس بشریت، همبستگی و همدردی خود با شهروندان فلسطینی به ویژه شهروندانی که در قدس شریف، غزه و سایر سرزمین‌های اشغالی و مقاوم فلسطین زندگی می‌کنند را اعلام داشته و از هیچ کوششی برای کمک رسانی به آنان دریغ ننمایند. سرزمین یکپارچه فلسطین و قدس شریف پاره تن اسلام‌اند و امیدواریم به زودی به آغوش جهان اسلام بازگردند.

فرصت را مغتنم شمرده سلامتی، عزت و توفیقات روزافزون جنابعالی و دوام و بقای همیشگی فلسطین و قدس شریف را از خداوند منان مسئلت می‌نمایم."