گروه سیاسی: یکشنبه 19 مهرماه دومین همایش مقابله با عملیات روانی با عنوان بررسی ابعاد جنگ نرم در سالن همایش‌های صداوسیمای جمهوری اسلامی با حضور مسئولان کشوری و لشکری برگزار می‌شود

این همایش‌ها از سال گذشته و ازسوی ستاد کل نیروهای مسلح تدارک دیده شده است. نخستین همایش، روز 20 اسفندماه سال گذشته برگزارشد که سخنران اصلی آن محمدحسین صفارهرندی وزیر وقت فرهنگ و ارشاد اسلامی بود.

سردار مسعود جزایری با اشاره به اینکه پیروزی در جنگ نرم نیازمند همکاری و همفکری اندیشمندان جامعه است از برگزاری سلسله هم اندیشی‌های جنگ نرم خبر داد و گفت: دشمنان ایران اسلامی پس از سال‌ها ناتوانی در عرصه جنگ سخت علیه ملت مسلمان و دلیر ایران، به جنگ نرم روی آورده‌اند تا بلکه از این طریق بتوانند به اهداف شوم خود دست یابند. معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح، نخبگان را در اولویت جامعه مخاطبان دشمن در جنگ نرم دانست.

وی تشکیل ستاد بررسی ابعاد جنگ نرم توسط معاونت فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح را فرصت مناسبی برای تبادل دانش و تجارب استادان و فرهیختگان کشور در این حوزه خواند.

درباره اهداف برگزاری این همایش‌ها و راهکارهایی که برای جنگ نرم به‌ویژه در پی بروز حوادث پس از انتخابات پیش‌بینی شده است، گفت‌وگویی با سردار جزایری انجام داده‌ایم که در شماره‌های آینده روزنامه همشهری خواهید خواند