همشهری آنلاین: پیام رهبرمعظم انقلاب به مناسبت شهادت ده‌‌ها نفر از برادران شیعه و سنی جمعی از فرماندهان سپاه، مهمترین عنوان مطبوعات ایران در روز 28 مهر را به خود اختصاص داد.

کیهان پیام مقام معظم رهبری به مناسبت فاجعه سیستان و بلوچستان را برای موضوع خبر اول خود برگزید و تیتر زد: دست قدرتمند نظام اسلامی تروریست‌ها را مجارات خواهد کرد.[پیام تسلیت مقام معظم رهبری درباره شهدای حادثه تروریستی]

اطلاعات با اشاره به پیام رهبرمعظم انقلاب  به مناسبت شهادت ده‌‌ها نفر از برادران شیعه و سنی جمعی از فرماندهان سپاه، تیتر زد: دست قدرتمند نظام، متجاوزان را به سزای اعمال خیانتکارانه خواهد رساند.

ایران نیز به پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب به مناسبت فاجعه تروریستی سیستان و بلوچستان اشاره کرد و تیتر زد: مزدوران به سزای خیانت خود خواهند رسید.

جام جم پیام تسلیت مقام معظم رهبری را برای موضوع خبر اول خود برگزید و تیتر زد: جنایت تروریست‌ها وحدت اقوام را خدشه دار نمی‌کند.

رسالت به اظهارات سرلشکر جعفری فرمانده سپاه اشاره کرد و تیتر زد: عملیات تلافی جویانه علیه تروریست‌ها انجام می‌شود.

روزنامه همبستگی با اشاره به پیام تسلیت مقام معظم رهبری تیتر زد: دشمنان امنیت و وحدت از سوی دولت‌های استکباری حمایت می‌شوند.

اعتماد اظهارات سرلشکر جعفری را برای موضوع خبر اول خود برگزید و تیتر زد: مدرک حمایت خارجی از گروهک تروریستی.

سیاست روز با اشاره به پیام تسلیت مقام معظم رهبری تیتر زد: دست قدرتمند نظام، جنایتکاران را به سزای اعمالشان خواهد رساند.

صبح اقتصاد به نقل از رئیس کل گمرک تیتر زد: واردات برنج از آمریکا مشکل قانونی ندارد.

عصر اقتصاد تیتر زد: پوشش 15 درصدی صادرات توسط صندوق ضمانت.

جهان صنعت با اشاره به پیامد پاسخ ندادن وزیر ارتباطات به مساله پارازیت‌های ماهواره‌ای، تیتر زد: رئیس جمهور به مجلس خوانده می‌شود.

ایران ورزشی به نقل از جواد نکونام تیتر زد: کاماچو گفت خیلی خوب بازی کردی.