همشهری آنلاین: تیم ملی شطرنج کشورمان در بخش رقابت‌های برق آسای تیمی بازی‌های داخل سالن قهرمانی آُسیا به مدال برنز دست یافت.

به گزارش خبرگزاری مهر، در مرحله نیمه‌نهایی مسابقات شطرنج داخل سالن قهرمانی آسیا، تیم ملی کشورمان پس از کسب دو تساوی مقابل چین در دیدار تکمیلی با نتیجه یک بر دو مغلوب این تیم شد و همراه با هند به مدال برنز مشترک این دوره از رقابت‌ها دست یافت.

در دیدار رفت دو تیم ملی ایران و چین، احسان قائم مقامی مقابل "نی هوا" به پیروزی دست یافت. الشن مرادی حریف خود "ژو جیانچائو" را از پیش رو برداشت. آتوسا پورکاشیان نتیجه دیدار با "هوآنگ کیان" را واگذار کرد و شایسته قادرپور نیز مغلوب "تان ژانفی " شد.

در دیدار برگشت نیز احسان قائم مقامی برای بار دوم بر "نی هوآ " غلبه کرد. الشن مرادی در مصاف با "لیون دینگ " صاحب برتری شد. آتوسا پورکاشیان و شایسته قادرپور نیز بازی‌های خود را واگذار کردند.

اما در دیدار تکمیلی دو تیم ملی شطرنج ایران و چین، احسان قائم مقامی متحمل شکست شد. الشن مرادی به پیروزی دست یافت و شایسته قادرپور هم نتیجه را به حریف چینی واگذار کرد. به این ترتیب تیم ملی کشورمان با شکست 1بر 2 به مدال برنز مسابقات برق آسای تیمی دست یافت.

تیم ملی شطرنج ایران با ترکیب احسان قائم مقامی، الشن مرادی، مرتضی محجوب، شادی پریدر، آتوسا پورکاشیان و شایسته قادرپور در سومین دوره بازی‌های داخل سالن قهرمانی آسیا شرکت کرده است. این بازی‌ها که از 8 آبان‌ماه در ویتنام آغاز شده تا 17 همین ماه ادامه خواهد داشت.