همشهری آنلاین: پیام رهبر معظم انقلاب به اجلاس سراسری نماز و راهپیمایی میلیونی مردم ایران با فریاد استکبار ستیزی در روز 13 آبان مهم ترین اخبار روز 14 آبان را به خود اختصاص دادند.

اطلاعات پیام مقام معظم رهبری به اجلاس سراسری نماز را برای خبر اول خود برگزید و تیتر زد: آشنایی ا جوانان، با صفا و بهجت نمار خدمتی بزرگ به آنان و آینده است.[پیام رهبر انقلاب به هجدهمین اجلاس سراسری نماز]

ایران با اشاره به تجمع بی سابقه صدها هزار تهرانی مقابل لانه جاسوسی آمریکا تیتر زد: سی‌امین 13 آبان تاریخی شد.[حضور پرشور مردم در 13 آبان]

کیهان تیتر زد: سیلی ملت، اشک آمریکا را درآورد.

جام جم نیز با اختصاص عکس اول خود به راه پیمایی میلیونی مردم ایران در سی‌امین سال مبارزه با آمریکا تیتر زد: 13 ابان پرشور تر از همیشه.

خرسان با اشاره به سفر رئیس مجلس ایران به بغداد تیتر زد: مذاکرات لاریجانی با مقام‌های عراقی درباره مشکلات زائران، آب‌های مرزی و منافقین.

رسالت با اشاره به اینکه راه پیمایی روز 13 ابان با شکوهتر از هر سال برگزار شد تیتر زد: طنین فریاد مرگ بر آمریکا در سراسر کشور.

تهران امروز با اشاره به مراسم  پرشور 13 ابان تیتر زد: آمریکا از مردم سالاری دینی وحشت دارد.

سیاست روز به تدبیر رئیس جمهوری در رابطه با لایحه هدفمند کردن یارانه‌ها اشاره کرد و تیتر زد: لایحه در بهارستان ماند.

جهان صنعت به سخنانی نائب رئیس مجلس درباره مساله استرداد لایحه هدفمند کردن یارانه‌ها اشاره کرد و تیتر زد: احمدی نژاد فعلا کوتاه آمد.

صبح اقتصاد به نقل از وزیر بازرگانی تیتر زد: حیات اقتصادی کشور وابسته به صادرات است.

عصر اقتصاد تیتر زد: کمرنگ شدن جمع گرایی در خانواده‌های ایرانی.

پول تیتر زد: مجلس بررسی لایحه یارانه‌ها را متوقف نکرد.

اعتماد تیتر زد: گزارش راهپیمایی سیزدهم آبان.

قدس با اشاره به اظهارات وزیر اقتصاد تیتر زد: بازگشت رونق به اقتصاد کشور.

آفتاب یزد به نقل از معاون پارلمانی مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام تیتر زد: کسانی که از تریبون رسمی افراط گری می‌کنند در دانشگاه‌ها جواب آن را می‌بینند.

ایران ورزشی به نقل از عنایتی تیتر زد: پاس ندادن آرش عمدی نیست.