همشهری آنلاین: رئیس جمهور در بدو ورود به شهر اصفهان در جمع خبرنگاران تاکید کرد که در صورت تامین نشدن نظرات دولت در رابطه با هدفمند کردن یارانه‌ها بعد از استرداد آن، لایحه جدیدی به مجلس ارائه می‌شود.

محمود احمدی نژاد در پاسخ به یکی از خبرنگاران مبنی بر ارائه لایحه هدفمند کردن یارانه‌ها به شورای نگهبان اظهار داشت: اگر در این عرصه دست دولت بسته باشد اجرای این طرح قابل اجرا نیست و دولت لایحه داده که اکنون چیز دیگری مصوب شده که قابل اجرا نیست و نمی‌توان کاری کرد که دست مردم در این عرصه بسته باشد.

وی ادامه داد: در صورت بازگشت این لایحه از شورای نگهبان همچنان لایحه استردادی که تحویل مجلس شده پابرجاست و اگر لایحه ظرفیت لازم را تامین نکند پس گرفته خواهد شد.

احمدی نژاد تصریح کرد: در صورت پس گرفتن این لایحه، لایحه جدیدی را تقدیم مجلس خواهیم کرد.

رئیس جمهوری در ادامه استان اصفهان را گنجینه‌ای زنده از عظمت، هنر و فرهنگ ملت ایران برشمرد و گفت: این استان، هنر و نجابت را با ایمان و شجاعت درهم آمیخته است.

رئیس دولت دهم تاکید کرد: اصفهان دیار امامت و ولایت است و در واقع از این استان، اسلام ناب و اسلام ولایت به سرتاسر ایران و بلکه جهان گسترش یافته است.

رئیس جمهور، اصفهان را پایگاه صیانت از فرهنگ اسلامی ناب با محوریت امامت و ولایت برشمرد و گفت: در سفر به اصفهان، مسائل فرهنگی را با اندیشمندان و فرهیختگان این استان بررسی مجدد خواهیم کرد و تصمیماتی درباره جهش فرهنگی و شکوفایی فرهنگی در اصفهان گرفته خواهد شد.

احمدی نژاد وجه غالب سفرهای این دوره دولت را فرهنگی برشمرد و افزود: معنای این سیاست این نیست که بقیه فعالیت‌های عمرانی و اقتصادی کمرنگ شود، بلکه در این دوره از سفرها همه فعالیت‌ها با سرعت بیشتری به جلو می‌رود.

رئیس جمهور اضافه کرد: در این دوره از سفرها، فصل جدیدی به عنوان فرهنگ باز شده است و استان اصفهان هم حرف‌های زیادی در عرصه فرهنگ برای ملت و جهان دارد.

احمدی نژاد، استان اصفهان را دارای استعدادهای بی شماری دانست که دولت در جهت شکوفایی آن همه توان خود را به کار خواهد گرفت.