تگزاس‌: یک دختر 20 ساله برای غافلگیر کردن نامزدش دست به ابتکار جالبی زد

این دختر جوان بنا بود با مردی که در شهر دیگری ساکن بود ازدواج کند و به همین دلیل نامزدش قصد داشت به شهر محل اقامت او سفر کند. اما این دختر ماجراجو تصمیم گرفت برای غافلگیر کردن نامزدش مراسم ازدواج را در فرودگاه برگزار کند. به این ترتیب این عروس عجول به همراه میهمانانش به فرودگاه رفت و مراسم ازدواج در فرودگاه و در مقابل چشمان حیرت‌زده مسافران برگزار شد. گفتنی است ، داماد جوان درحالی که از شدت هیجان اشک می‌ریخت و لباس غیررسمی بر تن داشت دفاتر ازدواج را امضاء کرد.

پادرمیانی پلیس برای شام

دالاس: این روز‌ها با وجود برخورد قاطع پلیس، باز هم آمار تماس‌های غیرضروری مردم با خط اضطراری پلیس به اوج خود رسیده است. برای مثال زنی 53 ساله در 6 ماه اخیر دست‌کم 30 تماس غیرضروری با پلیس برقرار کرده و دلیل آن هم این بوده که همسرش از خوردن شامی که دست‌پخت او بوده خودداری می‌کرده است.

این زن میانسال در هر بار تماس با پلیس مدعی شد که شوهرش با غذا نخوردن قصد دارد او را عصبی کند و به همین دلیل به پادرمیانی ماموران نیاز دارد. هرچند در تماس‌های نخست این زن، ماموران سعی کردند به صورت تلفنی او را قانع کنند که دست از این اقدام بردارد اما او به برقراری تماس غیرضروری با پلیس ادامه داد و سرانجام ماموران به خانه این زن رفتند تا او را دستگیر کنند. گفتنی است، او با مشاهده ماموران با داد و فریاد از شوهرش گلایه می‌کرد و در اداره پلیس هم دست از گلایه کردن بر نداشت.

غافلگیری دوستانه

سیدنی: تعدادی از دوستان یک مرد میانسال برای خوشحال کردنش از ابتکار تازه‌ای استفاده کردند. این مرد برای یک سفر کاری به شهر دیگری رفته بود و کلید آپارتمانش را به دست یکی از دوستانش داده بود تا به گلدان‌هایش آب بدهد. اما دوست این مرد به همراه 15 دوست دیگر تصمیم گرفتند او را به محض ورود به خانه‌اش غافلگیر کنند.

به همین دلیل حدود 40 ورق کاغذ کادو خریدند و با تلاشی 8 ساعته خانه کوچک این مرد را پر از هدیه کردند. البته باید گفت که آنها در واقع هدیه‌ای برای او نخریدند، بلکه لوازم متعلق به خود این مرد را کادوپیچ کردند. هنگامی که این مرد به خانه بازگشت از مشاهده این همه هدیه شگفت‌زده شد و این در حالی است که با گذشت 2 روز هنوز نتوانسته هدیه‌هایش را بازکند. به گفته این مرد او تا کنون فقط 10درصدکادوها را باز کرده است.

مرد آسیب‌ناپذیر

مکزیکوسیتی: یک ماجرای عجیب به سوژه‌ای برای رسانه‌ها تبدیل شده است. ماجرا از این قرار است که مردی 52ساله درحالی که چاقویی در سینه‌اش فرورفته بود به رستوران رفت و سفارش قهوه داد. کارمند رستوران با مشاهده چاقوی فرورفته در سینه این مرد از هوش رفت و این مرد از یک کارمند دیگر خواست تا برای برقراری ارتباط با پلیس یک تلفن در اختیار او بگذارد.

هنگامی که ماموران به این محل رسیدند این مرد در حال نوشیدن قهوه بود و با پای خودش سوار آمبولانس شد. او به ماموران گفت که هدف یک سرقت واقع شده و سارقان برای اینکه بتوانند جلوی مقاومت کردنش را بگیرند، این چاقو را به سینه‌اش فرو کرده‌اند.

به گفته این مرد، سارقان پس از ضربه زدن به او تصور کردند که مرده است، در غیر این صورت باز هم ضربات بیشتری به بدن این مرد وارد می‌کردند. پزشکان در حال بررسی وضعیت این مرد آسیب‌ناپذیر هستند.