همشهری آنلاین: رئیس جمهور ایران در دهکده محل استقرار ورزشکاران شرکت کننده در پانزدهمین دوره مسابقات آسیایی در دوحه قطر با ورزشکاران ایرانی دیدار کرد

به گزارش واحد مرکزی خبر، محمود احمدی نژاد در جمع ورزشکاران ایرانی گفت: شما نه تنها ورزشکار و قهرمان ورزشی بلکه نماد و حامل فرهنگ و تمدن ایرانی هستید.

رئیس جمهور ایران افزود: شما قهرمان جوانمردی‌, اخلا‌ق و رشادت و پرچمدار صلح‌, دوستی و برادری میان ملت ها و سپس قهرمان ورزشی و افتخار آفرین هستید.

آقای احمدی نژاد با بیان اینکه باید تلاش کنید تا به سرعت به این هدف برسید گفت : در ورزش مهمترین عامل موفقیت حفظ آرامش و تسلط بر اعصاب است.

رئیس جمهوری افزود: من برای حمایت از قهرمانان ورزشی ایران به دوحه آمده‌ام و هیچکس اجازه ندارد مسایلی را که به ورزشی ارتباطی ندارد وارد اردوها کند و موجب تشویش افکار ورزشکاران ایرانی شود.

احمدی نژاد خطاب به ورزشکاران ایرانی با بیان اینکه قلب ملت ایران با شماست افزود : سعی کنید با تلا‌ش غیرتمند پاسخ مناسب بدهید.

بنابراین گزارش سجادی سرپرست ورزشکاران اعزامی جمهوری اسلا‌می ایران به دوحه قطر نیز در این دیدار گفت : ایران در این دوره بیشترین شرکت کننده را در طول تاریخ مسابقات و بازیهای آسیایی اعزام کرده است و بانوان ایرانی با حضوری چشمگیر در این دوره در هشت رشته ورزشی شرکت کردند.

در این دیدار ورزشکاران ایران نیز با ابراز علاقه به رئیس جمهور,صمیمانه با آقای احمدی نژاد گفتگو کردند و در پایان عکس یادگاری گرفتند.