توکیو‌: شجاعت یک پیرمرد از سرقت خانه‌اش جلوگیری کرد. این مرد 81 ساله پس از اینکه از پیاده‌روی بازگشت، احساس کرد که چند غریبه در خانه‌اش هستند.

او که به تلفن دسترسی نداشت تا پلیس را در جریان قرار دهد و از سوی دیگر خانه‌اش با سایر خانه‌ها فاصله زیادی داشت، تصمیم گرفت خودش برای فراری دادن سارقان دست به کار شود.

او به انباری داخل حیاط رفت و تفنگ شکاری‌اش را برداشت. این پیرمرد شجاع مدام اقدام به شلیک تیر هوایی کرد. به این ترتیب سارقان که خیلی ترسیده بودند پا به فرار گذاشتند. البته پلیس آنها را در خارج از شهر دستگیر کرد و مشخص شد که همه آنها مسلح بوده‌اند.

حراجی جالب

لندن: زنی 28 ساله که به شدت از دست شوهرش عصبانی بود، هدیه او را در یک پایگاه اینترنتی به حراج گذاشت. ماجرا  از این قرار بود که همسر این زن چندی پیش به او یک هدیه داده بود اما این زن قصد داشت در روز تولدش هدیه را بازکند.

اما پیش از اینکه روز تولدش فرا برسد بین این زن و شوهر مشاجره سختی اتفاق افتاد. این زن جوان که به هیچ وجه حاضر نبود همسرش را ببخشد در اقدامی عجیب هدیه بازنشده او را در اینترنت به حراج گذاشت.

او به افرادی که در این حراجی شرکت می‌کردند موضوع را توضیح می‌داد و به آنها می‌گفت که باید هدیه را به صورت بازنشده بخرند. گفتنی است چند نفری هم برای خرید این هدیه ابراز تمایل کردند و سرانجام این هدیه بازنشده به مبلغ 75 دلار فروخته شد. این زن گفت که درآمد ناشی از این حراج را صرف امور خیریه می‌کند.

سارق جسور

پیتسبرا: یک سارق جوان پس از صرف غذا در یک رستوران اقدام به سرقت کرد. این سارق وارد یک رستوران شد و غذا سفارش داد. او در کمال آرامش غذایش را خورد و سپس از پیشخدمت خواست که صورتحسابش را بیاورد. او نه تنها بهای غذایی را که خورده بود، پرداخت کرد، بلکه به پیشخدمت هم انعام داد.

اما فقط چند دقیقه بعد مقابل صندوق رستوران رفت و کارمند رستوران را تهدید کرد که همه موجودی صندوق را به او بدهد. هرچند صندوقدار در ابتدا از این کار خودداری کرد اما این سارق ادعا کرد که مسلح است.

به این ترتیب او همه موجودی صندوق را داخل کیف دستی‌اش ریخت و پا به فرار گذاشت.  این سارق 23 ساله پس از دستگیری به پلیس گفت که پیش از سرقت خیلی گرسنه بوده و به همین دلیل تصمیم گرفته است در کمال آرامش یک وعده غذا بخورد و سپس اقدام به سرقت کند.

ادب کردن بی‌رحمانه

ساکرامنتو:  بازی کودکانه موجب شد که یک کودک راهی بیمارستان شود. ماجرا از این قرار بود که 2 کودک در حال بازی با یک تفنگ اسباب‌بازی بودند که گلوله‌های پلاستیکی داشت. حین بازی یکی از پسربچه‌ها با این تفنگ به سمت دیگری شلیک کرد.

به این ترتیب گلوله پلاستیکی پوست شانه این پسر 11‌ساله را خراش داد. در همین حال پدر پسربچه بازیگوش که شاهد ماجرا بود برای ادب کردن فرزندش تصمیم گرفت درس خوبی به او بدهد. این مرد از پسرش خواست روبه‌رویش بایستد و پسرش هم همین کار را کرد.

اما این پدر بی‌رحم شانه فرزندش را با تفنگ اسباب‌بازی نشانه گرفت تا به او نشان بدهد گلوله‌های پلاستیکی آن تا چه اندازه می‌تواند خطرناک باشد. اما با توجه به نزدیک بودن فاصله، این گلوله، کودک را راهی بیمارستان و پلیس هم این پدر بی‌مبالات را دستگیر کرد. البته او تا زمان دادگاه به قید وثیقه آزاد است.