همشهری آنلاین: محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام بیانیه‌ای را خطاب به ملت ایران صادر کرد.

به گزارش ایسنا، متن بیانیه به این شرح است:

بسمه تعالی

ملت شریف ایران

با سلام وعرض ادب

راهپیمایی ملت ایران در نهم دی‌ماه فرصت نوینی را با محوریت امامت و ولایت برای عبور از حوادث اخیر فراهم ساخت. از این‌که مشاهده می‌شود که نخبگان و علما و جناح‌های سیاسی کشور به حرکت میلیونی ملت ایران در نهم دی‌ماه و رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در نوزدهم دی‌ماه می‌پیوندند جای شکر گذاری از محضر الهی دارد.

هر چند که قطره‌ای بیش در دریای بیکران ملت ایران نیستم ولی از سایر نخبگان و جناح‌های سیاسی که تاکنون اعلان موضع نکرد‌ه‌اند می‌خواهم که به این حرکت عظیم مردم بپیوندند.

شهادت دانشمندان ایران در مرکز جمهوی اسلامی و دزدیدن آن‌ها در خارج و آشوب‌های اخیر در کشور نشان می‌دهد که همان‌طور که رهبر انقلاب فرمودند، دشمنان ما در صدد هستند که جلوی پیشرفت علمی و اقتصادی و معنوی ایران را بگیرند. فاصله ما را با کشورهای دیگر زیاد کنند. تا ما را محتاج خود کنند.

نهم دی‌ماه پاسخ ملت ایران به آن‌ها بود که هیهات من الذله. حال‌که رهبر انقلاب سلامی بر پرهیز از تندروی و شتاب بخشیدن به اداره امور کشور و تادیب مجرمان در چارچوب قانون تاکید کرده‌اند بر همگان است که با تقویت آرامش و برادری و اخلاق و همکاری با یکدیگر و عمل به قانون و پیروی عملی و رفتاری از ولایت خواب‌ها و رویاهای مخالفین جمهوری اسلامی را باطل نمایند.

حال که مردم همیشه سرافراز ایران باغیرت دینی و هوشیاری خود به صحنه آمده‌اند و رهنمودهای رهبر انقلاب آینده را روشن کرده است همه به این حرکت انقلابی بپیوندند، تا این رودخانه جاری شده از نهم دی‌ماه به دریای خروشان و همیشه زنده یوم‌الله بیست و دوم بهمن ماه ملت ایران متصل شود و امواج طوفنده آن شعار استقلال آزادی جمهوری اسلامی را رساتر از همیشه زیر پرچم امامت و ولایت به گوش جهانیان برساند.

سرباز ملت ایران و رهبر انقلاب اسلامی

محسن رضایی