همشهری آنلاین: مرحله نخست مسابقات انتخابی تیم ملی تنیس روی میز با معرفی هشت بازیکن راه یافته به دور دوم رقابت‎ها به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، در این مرحله از رقابت‎های گزینشی تیم ملی تنیس روی میز که جمعه شب (25 دی) به پایان رسید، نوشاد عالمیان با کسب 24 امتیاز و بدون باخت در صدر جدول رده‎بندی بازیکنان شرکت‎کننده قرار گرفت. ضمن اینکه افشین نوروزی و واحد مالمیری نیز به ترتیب با 21 و 20 امتیاز رده‎های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

همچنین مهران احدی (20 امتیاز)، محمد بایرامپور (19 امتیاز)، زمان ملا (19 امتیاز)، محمدرضا اخلاق‎پسند و میدیا لطف الله نسبی (18 امتیاز) هم به ترتیب در رده چهارم تا هشتم جدول رده‎بندی این مسابقات قرار گرفتند.

 این بازیکنان به عنوان هشت بازیکن برتر مرحله نخست رقابت‎های انتخابی تیم ملی تنیس روی میز، به مرحله دوم صعود کردند.

مرحله دوم مسابقات انتخابی تیم ملی 29 دی‎ماه در سالن شهید عضدی تهران برگزار می‎شود. این رقابت‎ها به منظور معرفی سه بازیکن برتر و یک بازیکن انتصابی برای شرکت در بازی‎های کشورهای اسلامی (20 فروردین تا 8 اردیبهشت ماه سال 89) و مسابقات قهرمانی جهان (خردادماه 89 - مسکو) برگزار می‎شود. 

مرحله نخست رقابت‏های انتخابی تیم ملی تنیس روی میز حکم رده‏بندی مسابقات دسته یک کشور را هم داشت. بر این اساس محسن خطیون و مجتبی امینی با قرار گرفتن در رده‏های نهم و دهم در این دسته باقی ماندند. حمیدرضا طاهرخانی، شهرام سربخشیان، مهدی خوشمرام، محمدرضا نعمتی، محمد فرقدانی و اکبر بهمنی نیز با حضور در جایگاه‎های یازدهم تا شانزدهم از دسته یک سقوط کردند.