پکن‌: هرچند شکلات در چین به اندازه کشور‌های غربی محبوب نیست اما چینی‌ها تصمیم گرفته‌اند با استفاده از این علاقه گردشگران غربی، آنها را بیشتر به کشورشان جذب کنند.

گزارش‌ها حاکی از آن است که به زودی پارکی در چین گشایش می‌یابد که پر از مجسمه‌های شکلاتی است. این پارک که 20 هزار متر مربع وسعت دارد، سرپوشیده بوده و برای جلوگیری از آب شدن شکلات‌ها دمای آن در حدود 5 درجه سانتیگراد حفظ خواهد شد. همچنین در این پارک کودکان از نزدیک با مراحل تهیه شکلات و ساختن مجسمه‌های شکلاتی آشنا خواهند شد و بخش‌هایی هم به فروش شکلات اختصاص دارد.

تازه‌ترین شیرین کاری مرد عنکبوتی

کوالالامپور: مرد عنکبوتی که به دلیل ماجراجویی و علاقه زیادش به بالا رفتن از ساختمان‌‌های مرتفع در سراسر جهان این لقب را دریافت کرده است، قصد دارد به زودی به دوبی سفر کند تا از بلند‌ترین برج جهان که به تازگی در این شهر افتتاح شده است، بالا برود. این برج828 متر ارتفاع دارد و در نمای آن شیشه و استیل به کار رفته است.

این مرد 47 ساله فرانسوی معتقد است که دمای 40 درجه سانتیگرادی دوبی یکی از مشکلات او در هنگام بالا رفتن از این برج خواهد بود. با این حال، او معتقد است که شهروندان دوبی از وی استقبال خواهند کرد و همین نکته انگیزه لازم برای بالا رفتن از برج را در او تقویت می‌کند.

گفتنی است او به تازگی از برج‌های 88 طبقه مالزی بالارفته است و از آنجایی که این کار او بدون مجوز و در نظر گرفتن نکات ایمنی انجام شده، به دادگاه احضار شده است.

8 و 25 دقیقه استرس‌زا

لندن: تازه‌ترین تحقیقات نشان می‌دهد که ساعت 8 و 25 دقیقه صبح برای مادران قرن بیست و یکم پر استرس‌ترین زمان روز محسوب می‌شود. به گفته مادرانی که در این نظرسنجی شرکت کرده‌اند، این ساعت از صبح بیشترین استرس را به آنها وارد می‌کند زیرا آنها ناچارند فرزندانشان را برای رفتن به مدرسه آماده کنند و از سوی دیگر در ترافیک سنگین صبحگاهی آنها را به مدرسه برسانند.

طبق گفته مادران، این مشکل زمانی تشدید می‌شود که آنها مجبور باشند همه این کار‌ها را به تنهایی انجام دهند. برای مثال زمانی که همسران آنها تنها به کارهای شخصی رسیدگی می‌کنند و در رساندن فرزندان به مدرسه کمکی نمی‌کنند، مشکلات مادران به خصوص مادران شاغل بیشتر می‌شود. به همین منظور کارشناسان توصیه‌هایی را در زمینه همکاری بیشتر پدران خانواده در امور مربوط به فرزندان مطرح کرده‌اند.

سارق برقی

برلین:  سارقی که برای سرقت، یک شرکت واقع در طبقه سوم ساختمانی را انتخاب کرده بود، حین فرار به دام پلیس افتاد. این سارق جوان با کمک دوستش قصد داشت از شرکتی که دوستش در آن مشغول به کار بود، سرقت کند.

به همین دلیل با استفاده از بی‌توجهی نگهبان وارد شرکت شد و به اتاقی رفت که گاو صندوق در آن قرار داشت. این سارق سرگرم باز کردن در گاو صندوق بود که ناگهان نگهبان از راه رسید و او که خیلی ترسیده بود برای فرار از دست نگهبان، خودش را از پنجره به بیرون پرتاب کرد.

اما او مستقیما روی یک تپه برفی فرود آمد که به دنبال جمع شدن برف‌های پارو شده، روی هم ایجاد شده بود. این جوان بدشانس به نحوی داخل برف‌ها فرو رفت که بیرون آمدن از آن برایش مقدور نبود و تا سر رسیدن پلیس همانجا ماند. گفتنی است او در هنگام پریدن از پنجره فراموش کرده بود که در چه ارتفاعی قرار دارد.