نیویورک‌: مردی که قصد داشت با ضربه زدن متوالی به توپ‌های بیسبال، رکوردی را در این زمینه به ثبت برساند، این اقدام را نیمه‌کاره رها کرد.

این مرد قصد داشت به مدت 24ساعت به توپ‌های بیسبالی که برای او پرتاب می‌شود ضربه بزند؛ اما او فقط 13 ساعت و نیم دوام آورد و اعلام کرد که قادر به ثبت رکورد نیست.

این مرد به خبرنگاران گفت که قصد داشته درآمد حاصل از این رکوردزنی را به کودکان بی‌سرپرست اختصاص دهد. البته او برای همین مدت هم حدود 4 هزار دلار اعانه جمع کرد. گفتنی است این مرد میانسال در مدت 13 ساعت هر ساعت 5 دقیقه استراحت می‌کرد تا آب بنوشد و از سرویس بهداشتی استفاده کند.

اسلحه در قبال خرید قایق

کالیفرنیا: مدیر یک فروشگاه اعلام کرده است در صورتی که مشتریانش از او قایق یا تراکتور بخرند به عنوان اشانتیون، یک قبضه اسلحه شکاری دریافت خواهند کرد. گزارش‌ها حاکی از آن است که مدیر این فروشگاه در آگهی‌های تبلیغاتی عجیبش قید کرده است که به مشتریان قایق و تراکتور‌هایش اسلحه مجانی می‌دهد.

این مرد به خبرنگاران گفت: هر کسی که قایق ماهیگیری یا تراکتور بخرد به نحوی در طبیعت مشغول به کار می‌شود و برای محافظت از خودش به سلاح نیاز دارد. این در حالی است که گروهی از منتقدان اقدام او را غیر قابل پذیرش می‌دانند.

به گفته آنها، این مرد برای فروش اجناسش به هر کاری دست زده است و نباید از آزادی تبلیغات برای تبلیغ سلاح استفاده کند. این کارشناسان خاطرنشان کرده اند که استفاده از سلاح به عنوان مشوقی برای خرید کالا خشونت را در جامعه رواج می‌دهد.

شیرین‌کاری برای بورس تحصیلی

پیتسبرا: گروهی از دانش‌آموزان برای بهره‌مندی از بورس تحصیلی در مسابقه شیرین‌کاری شرکت کرده‌اند. پرپاکنندگان این مسابقه از شرکت‌کنندگان می‌خواهند هر کاری را که به نظرشان جالب است برای هیات داوران انجام دهند.

برای مثال برخی شیرین‌کاری‌هایی را با استفاده از عملیات آکروباتیک انجام می‌دهند و حتی برخی از شرکت‌کنندگان زمان زیادی را برای دوختن لباس‌های عجیب و غریب اختصاص می‌دهند. گفتنی است برندگان این مسابقه برای ادامه تحصیل در رشته‌های دانشگاهی بورس تحصیلی دریافت می‌کنند.

یکی از شرکت‌کنندگان در این مسابقه گفت: از حدود 3 ماه پیش برای دوختن یک لباس ویژه تلاش می‌کنم و گمان می‌کنم که با توجه به جایزه این مسابقه ارزش این همه وقت گذاشتن را داشته باشد. افزایش هزینه تحصیل تعداد شرکت‌کنندگان را بیشتر کرده است.

جمع‌آوری کمک با دوچرخه سواری

لندن:  پسربچه 7 ساله‌ای برای اینکه بتواند به زلزله‌زدگان هائیتی کمک کند، دست به اقدام جالبی زد. این پسربچه تصمیم گرفت با دوچرخه‌اش در یک پارک دوچرخه‌سواری کند تا به این وسیله برای زلزله‌زدگان کمک جمع‌آوری کند.

البته این پسربچه فقط یک دوچرخه‌سواری ساده انجام نداد، بلکه 8 کیلومتر در این پارک دوچرخه‌سواری کرد که برای پسری در سن و سال او رکورد خوبی است. گفتنی است این پسربچه تصور می‌کرد که از این راه می‌تواند 500پوند برای کمک به زلزله‌زدگان جمع‌آوری کند اما در پایان این دوچرخه‌سواری مبلغ جمع‌آوری شده، او و خبرنگاران را حیرت‌زده کرد.

گزارش‌ها حاکی از آن است که این پسر7ساله توانسته مبلغ 72 هزار پوند از این راه پول جمع‌آوری کند.گفتنی است دبیر اجرایی یونیسف از اقدام جالب این پسربچه برای کمک به زلزله‌زدگان تقدیر کرده است.