جمعه ۹ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۶:۲۵
۰ نفر

کانبرا‌: گزارش‌ها حاکی از آن است که سارقی تنها با استفاده از قایق پدالی موفق به فرار از دست پلیس شده است.

این جوان 28 ساله در حال دستبرد زدن به فروشگاهی در کنار ساحل بود که ماموران سر رسیدند و قصد داشتند او را دستگیر کنند. اما این سارق به سرعت به سمت دریا دوید و سوار قایق پدالی شد که در گوشه ساحل قرار داشت.

او با سرعت هرچه تمام‌تر پدال زد و از آنجایی که قایق دیگری در ساحل نبود، ماموران نتوانستند به او برسند. البته چند ساعت بعد، گشت ساحلی این سارق را ردیابی کرد و در حالی که دیگر توان پدال زدن نداشت او را دستگیر کرد. گفتنی است این جوان همچنان از درد پاها و زانو‌هایش شکایت دارد.

فرود در زمین گلف

هوستون: مشکل موتوری در یک هواپیمای کوچک موجب شد که این هواپیما وسط یک زمین گلف فرود بیاید. خلبان این هواپیما به همراه همسرش قصد داشت به شهر دیگری برود اما در بین راه موتور هواپیما دچار نقص شد.

از آنجایی که آنها فاصله زیادی تا فرودگاه داشتند تصمیم گرفتند در زمین گلفی که در همان نزدیکی بود، فرود بیایند. تبحر خلبان موجب شد که به آنها آسیبی نرسد و خوشبختانه  هیچ یک از افرادی که سرگرم بازی گلف بودند هم مجروح نشدند.

اما فرود هواپیما در این زمین چمن خسارت زیادی به آن وارد کرد. به گفته مدیر این زمین گلف، بخش قابل توجهی از چمن‌های زمین به طور کامل از بین رفته است. گفتنی است مدیر زمین گلف قصد دارد از این خلبان بدشانس بابت خسارت زمینش و تعطیل شدن آن برای تعمیرات غرامت بگیرد.

اخراج پنیری

برلین: تنها یک ورقه پنیر اضافه به قیمت از دست دادن موقعیت شغلی پیشخدمت یک رستوران تمام شد. این رستوران فست‌فود در نزدیکی دانشگاه قرار داشت و مشتریان آن معمولا دانشجویانی بودند که پول زیادی بابت غذا نمی‌دادند و به همین دلیل بیشتر غذا‌های ارزان‌قیمت‌تر را سفارش می‌دادند.

گزارش‌ها حاکی از آن است که دانشجویی که سفارش همبرگر به این رستوران داده بود به علت خطای پیشخدمت چیزبرگر دریافت کرد و همین نکته اخراج پیشخدمت را به همراه داشت.

هرچند تنها یک ورق پنیر به این ساندویچ اضافه شده بود اما قیمت آن چند یورو بیشتر بود و مدیر عصبانی رستوران در اقدامی عجیب پیشخدمت را اخراج کرد. البته اقدام او مورد انتقاد رسانه‌ها قرار گرفته است و این مرد باید همه حقوق و مزایای باقیمانده کارمند اخراجی‌اش را بپردازد.

عاقبت خوشگذرانی با پول بادآورده

نیویورک:  سرانجام مردی که با پول بادآورده در حال برآورده کردن آرزوهایش بود به دام پلیس افتاد. این پول بادآورده در واقع 5 میلیون دلار بود که شخصی به اشتباه به حساب این مرد واریز کرده بود.

اما او پس از بررسی حسابش و پی بردن به اینکه مبلغی به اشتباه به حسابش اضافه شده موضوع را به بانک اطلاع نداد و از بازگرداندن پول خودداری کرد. این مرد مسن صد‌ها هزار دلار از این پول را صرف خرید هدیه برای همسر و فرزندانش کرد.

همچنین از آنجایی که دندان‌های خرابی داشت به دندان‌پزشکی رفت و همه دندان‌هایش را با صرف ده‌ها هزار دلار هزینه، ترمیم کرد. البته هنوز هم نیمی از پول بادآورده در حسابش موجود بود که پلیس او را در خانه‌اش دستگیر کرد. ماموران با استفاده از اطلاعات رایانه تنها 48ساعت پس از این اشتباه او را به دام انداختند. این مرد هم‌اکنون در انتظار رای دادگاه به سر می‌برد.

کد خبر 100518

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز