همشهری آنلاین: سخنان رهبر معظم انقلاب موضوع اصلی روزنامه‌های صبح ایران در 20 بهمن 88 است.

روزنامه اطلاعات این بخش از صحبت‌های ایشان را برای تیتر اول خود انتخاب کرده‌است: «حفظ وحدت آحاد مردم اصلی‌ترین نیاز کنونی است».

و در خبرهای دیگر به خواسته رئیس جمهور مبنی بر ضرورت همراهی مجلس و دولت و نیز راه‌اندازی خطوط تولید هواپیماهای «رعد» و «نذیر» اشاره کرده است.

همبستگی با این تیتر سراغ صحبت‌های رهبری در جمع فرماندهان، افسران،خلبانان و کارکنان نیروی هوایی ارتش رفته‌است:«ملت ایران در 22 بهمن با وحدت کلمه مستکبرین را مبهوت خواهد کرد».

این روزنامه در بخش دیگری در صفحه یک سراغ خبر نشست مشترک مجلس و دولت رفته و از قول لاریجانی چنین تیتر زده‌است:«با چانه‌زنی نمی‌توان مصوبه مجلس را تغییر داد».

فرهیختگان تیتر زده است:«حفظ وحدت اصلی‌ترین نیاز است» .

تیتر اول رسالت چنین است:«ملت احساس خطر کند،بدون فراخوان به خیابان‌ها می‌آید».

جام‌جم در صفحه یک با انتخاب عکسی از حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی و ضرغامی به عنوان عکس یک، به نامه نوه امام خمینی (ره) به ضرغامی و جواب رئیس سازمان صدا و سیما با ایشان پرداخته و این تیتر را انتخاب کرده است:«دو نامه برای یک "شاخص"» .

کیهان تیتر زده است:«ملت در 22 بهمن جهان را مبهوت خواهد کرد».

تیتر اول ایران شبیه به تیتر کیهان است با کمی تفاوت:« با وحدت کلمه و اتحاد در 22 بهمن، ایرانیان مستکبران را مبهوت می‌کنند».

عصر اقتصاد نیز تیتری تقریبا مشابه را برای خبر اول خود انتخاب کرده و به خبر فایننشیال تایمز درباره نشست گروه 7 پرداخته است::توافقات جدید گروه 7 علیه بانک‌ها».

تیتر دیگر روزنامه اقتصادی،صبح اقتصاد چنین است:«اعطای وام ارزان قیمت برای نوسازی بافت های فرسوده».صبح اقتصاد این تیتر را از سخنان معاون وزیر مسکن انتخاب کرده است.

روزنامه اعتماد سراغ خبر دیدار سید محمد خاتمی ، با کارکنان خبرگزاری ایلنا رفته و بخشی از صحبت‌های ایشان را درباره انتخاب گزینشی صدا و سیما در پخش صحبت‌های امام خمینی(ره) و اتفاق‌های اخیر به عنوان تیتر انتخاب کرده است: «خاتمی: جلوی فحاشی و تخریب باید گرفته‌شود».

این روزنامه در تیترهای دیگر صفحه یک خود به صحبت‌های قالیباف،شهردار تهران و لاریجانی،رئیس مجلس پرداخته و در دوخبر جداگانه برای هرکدام چنین تیتر زده است:«شهردار تهران:چرا یک سال است کار کشور تعطیل شده‌است» و «رئیس مجلس:نمی‌توانیم بر بودجه بی‌عدد و رقم نظارت کنیم».

سیاست روز تیتر یک خود را به صحبت‌های رهبری اختصاص داده و نوشته‌است:«ملت ایران 22 بهمن مستکبران را مبهوت خواهد کرد» و عکس یک این روزنامه تصویر رئیس جمهور با این تیتر است:«رئیس جمهور با شبیه‌ساز بوئینگ800/737 پرواز کرد».

جهان صنعت سراغ خبری درباره افزایش قیمت حامل‌های انرژی رفته است:« پایانی بر رویای ارزانی حامل‌های انرژی/ قیمت آب و برق 2 و بنزین 2/5 برابر می‌شود».

و ایران ورزشی هم با انتخاب این عبارت به عنوان روتیتر«13گل برای عقده‌گشایی»، تیتر زده است:«ذرت لذیذ»و به این شکل به باخت استقلال در شهرآورد 68 با طرح خبر برد دیروز این تیم دربرابر تیم ذرت‌کاران در جام حذفی، اشاره کرده‌است.