همشهری آنلاین: صحبت‌های دکتر محمود احمدی‌نژاد در نشست خبری با نمایندگان رسانه‌های داخلی و خارجی تیتر اول بیشتر روزنامه هاست.

دیگر خبرهای صفحه اول روزنامه‌های صبح به مسائلی مانند نامه رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در پاسخ به نامه سفیر انگلیس در تهران[پاسخ بروجردی به نامه سفیر انگلیس]،نحوه پرداخت عیدی کارمندان و بازنشستگان،امضای سوگندنامه توسط کارمندان دولت هنگام استخدام،بالابودن قیمت نفت در بودجه ایران در مقایسه با قیمت آن در دیگر کشورهای عضو اوپک و ...

و اما تیتر و عکس اول روزنامه ها:

روزنامه اطلاعات این تیتر را از سخنان دکتر احمدی‌نژاد انتخاب کرده است:«مخالف بگیر و ببندهای مطبوعاتی هستیم».[مشروح نشست خبری رئیس‌جمهور]

کیهان چنین تیتر زده است:«پاسخ ما به دشمن مقابله به مثل است نه مذاکره».

همبستگی و رسالت بخش مشابه ای مانند کیهان را انتخاب کرده اند ،اما با تیترهای متفاوت؛به ترتیب:«پاسخ ما به اقدام دشمن،عمل متقابل خواهد بود» و «احمدی‌نژاد:غربی‌ها را پشیمان می کنیم».

ایران نوشته است:«سال آینده کسب و کار پررونقی خواهیم داشت».

سیاست روز :«برنج‌کاران داخلی رنج را به خانه می‌برند».این تیتر اول این روزنامه با روتیتر:«آتش واردات بر خرمن شالیکاران» است و عکس اول روزنامه موردنظر به تصویری از احمدی‌نژاد در نشست خبری 27بهمن اختصاص دارد با این تیتر:«برای تبادل سوخت هسته‌ای آماده‌ایم حتی با آمریکا».

اعتماد عکس اولش تصویر دکتر محمود احمدی‌نژاد است با این تیتر:«امریکا پس از افغانستان سراغ چین و هند می‌رود» و تیتر یک روزنامه این گونه است:«با آزادکردن قیمت‌ها تورم چهل درصد می‌شود».

جام جم نوشته است:«پاسخ رئیس جمهور به 42 پرسش خبرنگاران».

فرهیختگان تیتر اولش به بخشی از صحبت‌های احمدی‌نژاد درباره مطبوعات اختصاص دارد:«آزادی مطبوعات در حد بسیار بالایی است».

جهان صنعت جمله‌ای اقتصادی از سخنان دکتر محمود احمدی‌نژاد را به‌عنوان تیتر یک خود انتخاب کرده‌است:«عده‌ای رشد 6/9درصدی را باور نمی‌کنند».

صبح اقتصاد نوشته است:«برنامه دولت برای کاهش تورم و بهبود شاخص‌های اقتصادی».

تیتر یک روزنامه عصر اقتصاد این‌گونه است:«استفاده از ریال در مبادلات بین‌المللی آغاز شد».

ایران ورزشی این تیتر را انتخاب کرده است:«دایی: دوست دارم کریمی  و کیا برگردند».