مسکو: مردی که بعد از مشاجره سخت با رئیس خود و اخراج از محل کار قصد خودکشی داشت نه تنها از دنیا نرفت بلکه اکنون باید هزینه‌ای 3 هزار و 330 دلاری نیز بابت درمان یک دختربچه بپردازد.

ماجرا از این قرار بود که این مرد از پشت‌بام یک ساختمان 4 طبقه به قصد خودکشی به پایین پرید اما مستقیم روی سر یک دختربچه 7 ساله که در حال‌ راه‌رفتن در پیاده‌رو بود فرود آمد.

این دختربچه بر اثر این ضربه دچار شکستگی استخوان‌های چند ناحیه بدنش شد. اکنون این مرد باید هزینه درمان این کودک را که موجب آسیب دیدنش شده به طور کامل بپردازد. از سوی دیگر والدین کودک نیز قصد دارند از وی شکایت کنند.

دوبار دستبرد به بانک طی 24 ساعت

برلین: طمعکاری در سرقت موجب شد که پلیس یک سارق سابقه‌دار را به راحتی دستگیر کند. این مرد 50 ساله درست هفته گذشته از زندان آزاد شده بود و تعهد داده بود که دیگر مرتکب سرقت نشود.

اما فقط یک هفته بعد در حال عبور از مقابل یک بانک وسوسه شد که به آن دستبرد بزند. این مرد موفق شد 450 دلار از دستگاه خودپرداز سرقت و فرار کند. اما از آنجایی که تا 24 ساعت بعد خبری از پلیس نشد او وسوسه شد که بار دیگر به همین بانک دستبرد بزند. او درست 24‌ساعت بعد به بانک رفت تا عمل سرقت از دستگاه خودپرداز را تکرار کند.

اما در این زمان نگهبان بانک سر رسید و بعد از تعقیب و گریز اندکی او را دستگیر کرد و تحویل پلیس داد. جالب اینجاست که هیچ‌کدام از کارمندان بانک متوجه کمبود 450دلاری در موجودی دستگاه خودپرداز نشده بودند و بعد از فهمیدن ماجرا متعجب شدند.

تولد در ترافیک

اسلام‌آباد: این روز‌ها ترافیک به یک معضل جهانی تبدیل شده است که همه کشور‌ها به نوبه خود درگیر آن هستند. این در حالی است که گاهی در ترافیک خیابان‌ها اتفاقات عجیبی به وقوع می‌پیوندد. برای مثال این اواخر یک زن در ترافیک سنگین وضع حمل کرد. این زن جوان که دچار درد ‌زایمان شده بود توسط همسرش در راه انتقال به بیمارستان بود که در ترافیک گیر کرد.

اما شدت درد به اندازه‌‌ای رسید که شوهر او از خودرو پیاده شد و با فریاد‌زدن از مردم کمک می‌خواست که به همسرش کمک کنند. در این بین زنی که پرستار بیمارستان بود سررسید و به این مادر جوان در به دنیا آوردن نوزادش کمک کرد. گفتنی است آنها مادر و نوزاد را به طرف دیگر خیابان که ترافیک کمتری داشت انتقال دادند تازودتر به بیمارستان برسند و مراقبت‌های تکمیلی روی آنها انجام شود.

قانون‌شکنی مأمور مالیات

صوفیه: یک مامور مالیات که به اخذ مالیات از ثروتمندان شهرت داشت و در این مورد بسیار جدی عمل می‌کرد به دلیل پرداخت نکردن مالیات دستگیر شد. این مرد از زمانی که در اداره مالیات استخدام شده بود هیچ مالیاتی پرداخت نکرده بود و با تقلب، صورت‌حساب‌های جعلی پرداخت مالیات برای خودش صادر کرده بود.

این در حالی است که او همواره در مصاحبه با رسانه‌ها از اهمیت پرداخت بموقع مالیات سخن می‌گفت و تاکید داشت که باید شدید‌ترین برخورد با افرادی که مالیات پرداخت نمی‌کنند، انجام شود.

وی تا به حال افراد ثروتمند بسیاری را مجبور به پرداخت کامل مالیات کرده بود. گفتنی است دادگاه هم قصد دارد مطابق گفته این مرد، شدید‌ترین مجازات را برای او در نظر بگیرد تا درس عبرتی برای دیگران شود. علاوه بر این، وی باید هم مالیات‌های پرداخت نشده را بپردازد و هم جریمه بدهد.