یکشنبه ۲۷ دی ۱۳۸۸ - ۱۷:۴۰
۰ نفر

لندن‌: به‌زودی حلقه‌های جدیدی روانه بازار می‌شود که از یک روز پیش، سالگرد ازدواج را به مردان یاد‌‌آوری می‌کند.

به گفته پژوهشگران، این حلقه‌ها در طول روز از دست انسان گرما می‌گیرد تا شارژ شود و روزها را محاسبه کند. پس از گذشت یکسال و محاسبه روزها توسط دستگاه بسیار ظریف داخل حلقه، یک روز مانده به سالگرد ازدواج ،حلقه شروع به زنگ زدن کرده و هشدار می‌دهد.

گفتنی است برای در اختیار داشتن این حلقه کافی‌است که هنگام خرید، تاریخ ازدواج‌تان را به فروشنده بدهید تا او تاریخ را روی این دستگاه کوچک ثبت کند. به گفته کارشناسان، فراموش کردن سالگرد ازدواج در بین مردان بسیار شایع و دردسر‌ساز است.

جراحی اشتباه

واشنگتن: یک جراح به دلیل اشتباه جراحی در خطر از دست دادن موقعیت شغلی‌اش قرار گرفت. این مرد 44 ساله در شیفت کشیک بیمارستان مشغول به کار بود که بیماری با درد بسیار شدید کلیه به بیمارستان مراجعه کرد.

به همین دلیل پزشک برای او دستور عکسبرداری کلیه داد و مشخص شد که کلیه راست او به عمل جراحی نیاز دارد. اما هنگامی که بیمار به اتاق عمل منتقل و بیهوش شد، پزشک کلیه چپ بیمار را مورد عمل جراحی قرار داد.

به این ترتیب زمانی که بیمار از بیهوشی بیرون آمد همچنان از درد فریاد می‌کشید و پیگیری‌ها نشان داد که پزشک در عمل جراحی کلیه او دچار اشتباه شده است. گفتنی است این پزشک اشتباه در عکسبرداری را دلیل این مشکل اعلام کرده بود که با پیگیری‌های وکیل بیمار مشخص شد این ادعا صحت ندارد و پزشک به دلیل خستگی بیش از حد این اشتباه را مرتکب شده است.

رکورد راه رفتن روی تردمیل

منچستر: یک سرباز سابق ارتش، رکورد راه رفتن روی دستگاه تردمیل را شکست. این مرد 35 ساله پس از یک هفته موفق شد 832 کیلومتر روی دستگاه تردمیل راه برود و رکورد جهانی سال گذشته را که 753 کیلومتر بود، بشکند.

این مرد هدف از شرکت در این رکوردزنی جهانی را جمع‌آوری اعانه اعلام کرد. او گفت که قصد دارد اعانه‌های جمع‌آوری شده را برای درمان سربازان زخمی هزینه کند. گفتنی است او روزانه 20 ساعت روی دستگاه تردمیل پیاده‌روی می‌کرد و هم‌اکنون از درد زانو و مفاصل رنج می‌برد.

البته این سرباز سابق معتقد است که با ورزش می‌تواند به زودی این دردهای مفصلی را درمان کند. به گفته شاهدان عینی، زمان استراحت این مرد تنها به صرف غذا و استفاده از سرویس بهداشتی اختصاص داشته است. البته او در طول این مدت برای سرگرم کردن خود برنامه‌های تلویزیونی را تماشا می‌کرده است.

سارق سر به هوا

مادرید:  سارقی جوان که با برنامه‌ای از پیش تعیین شده برای سرقت به یک فروشگاه مراجعه کرده بود، با یک اشتباه خود را به دام پلیس انداخت. این سارق برای اینکه همه سرنخ‌ها را از بین ببرد، به محض ورود به فروشگاه دوربین مخفی را منهدم کرد و سپس با تهدید اسلحه از کارمند فروشگاه خواست علاوه بر پول‌های صندوق، مقداری مواد غذایی هم به او بدهد.

در حالی که کارمند فروشگاه در حال اجرای این درخواست بود، سارق که از شدت گرما عرق می‌ریخت تصمیم گرفت کاپشنش را در بیاورد و آن را روی پیشخوان گذاشت. هنگامی که سارق فروشگاه را ترک کرد کاپشن همچنان روی پیشخوان بود و پلیس بدون هیچ دردسری او را به وسیله مدارکی که در جیب کاپشنش بود شناسایی کرد.

این سارق که از اشتباه ناشیانه‌اش بسیار عصبانی بود گفت که دیگر تا آخر عمرش از کاپشن استفاده نخواهد کرد.

کد خبر 99682

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز