همشهری آنلاین: رئیس فدارسیون فوتبال گفت که امسال برای بازیکنان سقف قرارداد 400 میلیون تومان مشخص شده و با خاطیان برخورد خواهد شد

رئیس فدراسیون فوتبال در حاشیه مجمع عمومی سالیانه هیات فوتبال استان تهران در خصوص سقف قراردد بازیکنان لیگ و نیز صحبت‌های علی دایی توضیحاتی داد.

وی در پاسخ به سوال ایسنا در رابطه با بیانیه اخیر فدراسیون فوتبال اظهار کرد: سخنان دایی در برنامه 90 کاملا یک طرفه بود و فدراسیون به این دلیل که نتوانست در آن برنامه پاسخگویی کند بیانیه‌ای در جواب صحبت‌های وی منتشر کرد.

وی افزود: به هر حال دایی از فدراسیون شکایت کرده و رای کمیته انضباطی نیز صادر شده است و ما موظف به پرداخت پول او هستیم اما فدراسیون حق خود می‌داند که در هر شرایطی از خود دفاع کند.

کفاشیان همچنین در رابطه با تعیین سقف قرارداد برای بازیکنان و مربیان گفت: امسال سقف قراردادها را هم برای مربیان و هم برای بازیکنان مشخص کردیم و فدراسیون با هر تیمی که از این قانون تخطی کند به شدت برخورد خواهد کرد.

وی ادامه داد: سقف قرارداد بازیکنان، همانند سال قبل همان 400 میلیون تومان خواهد بود.

کفاشیان در مورد ادامه کار "عنایت" در پست ریاست کمیته داوران نیز تصریح کرد: فعلا هیچ تغییری در کمیته‌های فدراسیون نخواهیم داشت و عنایت همچنان به کار خود ادامه خواهند داد.